Tariff Elektrik Naik Lagi?Yippie bestnyaaaa


Sy di sini sebagai rakyat yang perihatin terhadap masalah negara ingin mengucapkan terima kasih sebab menaikkan tariff elektrik hehe..takpe naik kan lah kami tak kisah....kami redha aje..sape lah kami hehehe.....lagi pun kami org kaya hehehe..yang kaya bertambah kaya..yang miskin bertambah miskin hehe...

Rakyat malaysia kan berbudi bahasa...biorkan je le...nak naik pun naik ler...naik lagi...naik...naik...tak kisah...nape ayat aku macam sedeh je ni hahaha.....

Nape naik? alasan nak elak seludup elektrik ke negara jiran ke? atau...harga elektrik kita masih termurah di rantau asia? hmmm...kihkih..eh mcm minyak plak aku citer hehe...jawapannya sebab sabidi.eh sub sidi oraza lah..hehe

Syabas kpd kerajaan pimpinan BN prihatin kpd permasaalahan TNB....wajar utk dinaikkan sbb dah lama x naik dr tahuuuuuunn 2009 lg tu...fuh lama gile

Apa kisah kat rakyat kalau x mampu jgn guna elektrik guna pelita minyak tanah jer la...sedar diri tu skit.....Syabas BN....hehe..makan dalam tul hehe...

Kerajaan kita bagus sebab menggalakkan kita berjimat cermat..tido awal jimat karan..kurangkan aktiviti blogging..jimat karan..kurang kan iron baju..jimat karan...ckp kt bos..jimat karan bos tak yah iron baju..kerajaan suh hehehe....kurangkan basuh baju..kuat tu lektrik mesin basuh..kurangkan masak air..kuat gak tu lektrik

Pasni tido tutup lampu semua..takde alasan lagi takut pencuri konon..tapi sebenarnya takut hantu hahahaha....

Akhir sekali aku ingin menyatakan

Terima kasih TNB dan gomen...
sebagai rakyat yg pemurah..
kenaikan ini tidak menjejaskan undi kami!!!!!..kihkih :-P

4 Budak Comel Komen:

Liyana Zahim said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

sy ske krajaan meleysia.. sy ske tgl di mlysia.. sy pun ske jugek sume natang kat meleysia ni naik.. naik itu tndanye positif.. omh mlysia.. 1 malaysia.. Hahahahah~

Azreem said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Apa nak buat, kerajaan pun kena fikirkan untuk tampung kos lain..harapnya lepas ni rakyat Malaysia lebih berjimat dalam penggunaan elektrik. Contohnya, time rehat, semua ofis tutup lampu dan elektri. Time balik kerja pun sama jugak..hehehe..layan..

pingu said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

azreen: i do agreed with you...we have to take under consideration each factors/situation that our country were facing rite now...we can't totally depend on the subsidies...

Mss Ieza said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

xbley2..na blogging gak :P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...