Review Wayang: Insidious (2010)

Insidious Poster

Entry ni ditulis selepas saje aku tengok filem ni..filem ni aku tak download pun..pak gard kt opis aku yang bagi..sebab kami kat opis ni main sistem barter..dia bagi filem yang dia download aku pun bagi balik filem yang aku download.tapi filem yang berlainan lah.hehe kongsi2 hehe..sharing is caring..tapi takde maknenya nk caring kt pak gard hihi..caring kt filem dia je

Aku tengok waktu siang..tengok sorang2 je..tak lah takut sangat hehe..tapi apa yang aku nk cakap filem ni memang best..lagi best dari khurafat..lagi seram dari khurafat..filem hantu omputih yang terbaik pernah aku tengok....lagi best dari gothika.

Ini aku tengok siang ni kalau tengok malam boleh tutup muka aku ngn bantal peluk hahahaha...kalau korang tak caya korang leh download..tengok sendiri hehe..filem seram yang lain dari yang lain

boleh download sini..guna server free mediafire

http://www.mediafire4u.com/r5/insidious-2010-r5-ver-2-400mb/

P.S Sapo tak reti nak download tu tak dapat dek nak nolong eh heheh..pandai lah korang blajar

0 Budak Comel Komen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...