Review Novel: Anak Dara Menteri 1



Aku baru je abis baca novel ni..tak silap aku abis baca dalam masa 2 hari.novel setebal 310 muka surat..ye lah orang cakap dari ko duk buang masa baca novel baik baca quran lagi bagus..memang lah..quran pun aku baca gak..kalau lah aku paham bahasa arab tu memang aku boleh baca seperti baca novel gak hehe..selagi tak melalaikan tak salah baca kan kan..hehe...

Sebenarnya aku nak review novel ni..novel ni adalah novel yang sangat antik..dah lama giler..penulis dia pun dh tua bangka...gaya tulisan matt romeo ni aku rasa sangat menarik dan yang paling aku suka banyak unsur kelakar romantik dalam novel..sememangnya tak dapat dinafikan penulis sememangnya mat romeo seperti nama penanya jugak matt romeo..hehe

Ramai yang tak tahu sebenarnya matt romeo ni kartunis kat majalah gila-gila dulu..cuba bayangkan kartunis tulis novel hehehe..

Aku baru abis baca Anak Dara Menteri 1 je.. Anak Dara Menteri 2 ngan 3 tak baca lagi..tapi dah beli dah hehe....

Ni blog matt romeo [link] . Aku tengok blog dia pun dah bersawang tak berupdate..penat kot dah tua hehe...

Aku beli secara online dari blog ni [link]

9 comments:

dindingkosong said...

eh...tulis pasal aku kah?
aku anak menteri ni...

Kumbang Jingga said...

waaa serious ke ni hehehe..

RHI said...

kakak dah tak de masa dik nak baca novel haha

~SYAZ~ said...

wahhh!! syaz pon minat novel jugak..
bagus2 siap bagi link untuk beli secara online lagi..
tenkiu2..haih~lepas ni turn syaz pulak tempah kat situ..
^__^

Yana Heir said...

mana nak dapat buku ni? Desperate jugakla to having Matt Romeo collection nih. Somebody help meeee haha link utk beli buku ni yg u provide kat atas ni da not available da..huuu

Kumbang Jingga said...

OO LINK TU DH TAKDE SBB STOK BUKU TU DH ABIS HEHE

Roza mamat said...

Salam hai...nk jual tak novel tu..kaloo nk jual email sye. ..Rozammt@gmail.com

suriaprimabookstore said...

Salam.. novel ini ada di www.facebook.com/novelchannel.. g tgok kt dlm album..

suriaprimabookstore said...

Salam.. novel ini ada di www.facebook.com/novelchannel.. g tgok kt dlm album..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Categories

Gambar Lawak (835) Gambar Menarik (365) agama (269) Kisah Kelakar (245) ceritera hidup sang kumbang jingga (242) Berita (223) Info Berguna (74) Fakta Menarik (71) Dialog Kelakar (59) video kelakar (54) Politik (47) Ragam Manusia (35) Artis (29) Bola (23) Kisah Seram (23) Misteri (23) Kesihatan (22) Blogger (17) Science and Technology (17) Tips (17) perkahwinan (15) Flora (14) Kereta (14) Kewangan (14) video menarik (13) Fauna (11) Sejarah (11) korea (10) Wayang (9) Blogger Tutorial (7) Filem Review (7) Blogger Tips (6) Cerpen (6) Dialog Seram (6) Drama (6) Dunia (6) My Original Puisi (6) Pelik (6) bahasa arab (6) kreatif (6) Download (5) Macam-macam (5) Petua (5) resepi (5) sukan (5) Review Blogs (4) DIY (3) Food Review (3) IQ Test (3) Inspirasi (3) Malaysia (3) Seram (3) Wordless Wednesday (3) belajar bahasa korea (3) drama melayu (3) lawak raya (3) Badminton (2) Drama review (2) E-kad (2) Hiasan Rumah (2) Lawak Kampus (2) Logo (2) bahasa jepun (2) cinta (2) kad raya (2) kisah sedih (2) novel (2) product review (2) AES (1) Bahasa Ganu (1) Contest Dan Segmen (1) Fashion (1) Gitar Chord (1) Hadif (1) Kartun Lawak (1) Lirik Lagu (1) Nuffnang (1) Pelancongan (1) Pengalaman (1) Pesuruh jaya sumpah (1) Quiz (1) Review (1) SMS (1) Taman (1) UAI (1) Youtube (1) adam dan hawa (1) bahasa Thailand (1) bahasa penang hokkien (1) bayi (1) gadget (1) giveway (1) herba traditional (1) jdrama (1) jepun (1) kartun raya (1) keyword menarik (1) koleksi sms raya (1) lelaki (1) math (1) pacat (1) raya (1) segmen (1) sms raya (1) teknologi (1)