koleksi default picture facebook mogok lapar palestin

mogok lapar palestin
mogok lapar palestin

mogok lapar palestin
mogok lapar palestin

mogok lapar palestin

mogok lapar palestin


mogok lapar palestin

mogok lapar palestin

mogok lapar palestin

mogok lapar palestin

mogok lapar palestin

mogok lapar palestin
Diceritakan seekor burung kecil mengisi air dalam paruhnya lalu terbang menyiram ke atas api yang membakar. Berulang-alik. 

“Untuk apa kau berpenat lelah mengambil air berulang-alik, sedangkan api yang membakar Nabi Ibrahim tidak akan terpadam dengan air yang kau siramkan itu.”

Lalu dijawab burung kecil, 

“Memang tidak akan dapat memadamkan api itu, tetapi aku lebih takut kepada Allah, kerana Dia akan menyoalku nanti, apakah yang sudah aku lakukan untuk agama-Nya, dan Allah tidak akan bertanya sama ada aku berjaya memadamkan api itu atau pun tidak.”

 


Bagi yg tak paham motif sebenar penukaran default picture FB nie boleh baca entry solihin zubir

17 comments:

Putera Hamdi Adi said...

minx share ntok masok lam blog syer...10q.. :)

amranaiman said...

:D sesuatu utk agama kita ..

Kumbang Jingga said...

boleh2..

RealNS said...

nak amik gmbar tu boleh kan ?heheh . tadi terkejut tgk fb penuh gmbar camtu . tak tau pulak tu gambar mogok lapar . thanks 4 share

Kumbang Jingga said...

boleh2..sila2..wat macam rumah sendiri hehe..gurau je

AZRUL AZMI said...

baru tahu... byk jugak kawan2 tukar dp mereka...

lurve pingu said...

laku cm goreng pisang jer...mintak izin dari pemilik asal entri ni...penat dia wt...=)

Kumbang Jingga said...

ayang..dh minta izin dah..siap letak sumber lg hehehe...

mi$$ Wh@teveR said...

Nk mintak gmbr tu satu na

mi$$ Wh@teveR said...

Nk mintak gmbr tu satu na

AZRUL AZMI said...

nak mintak copy semua gambar...

akulah aku said...

nak mintak 1 gmbr jugak

tieha ismail said...

bole x kite nak satu? nak wat DP?

Adib Blogger said...

mnta share bley

Kumbang Jingga said...

boleh2..sy pun share dr org lain hehe

Kumbang Jingga said...

boleh2

wankhan said...

bro,sy amek satu gambo td :)
thanks ok :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Categories