9gag Malaysia....


No excuse to get confuse hehehe

P.S Org malaysia suka sgt post kt 9gag ni hehe...

4 Budak Comel Komen:

Yana Libra said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ooo, yeke? tapi kadang2 ada post org Malaysia yang macam memalukan negara sendiri kan?

macam pernah terbaca~

Ismi'Aina Azizan said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

tak lama lagi penuh lah tu ... sikit2 lu .....
esok kalau jadi menteri jgn tnya kat kawasan hulu pun ada LRT

roha said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

sikit pun dah pening..kalo penuh??haru...bangunan smakin byk..org pun semakin ramai..pengangkutan mcm tu jugak. Ada peningkatan pun lembap..makan taun nak bandingkan dengan org buat rumah wat opis...KL pun makin sesak...aku tak sanggup dah duk lembah klang ni.....huhu...

Anonymous said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Tahukah anda? Jika menlawat laman 9GAG di Bulan Ramadhan Muslimin dan Muslimah akan terbatal puasa secara automatis?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...