Ajoi dan ayam panggang


Ajoi pergi ke sebuah restoran kegemarannya dan memesan ayam panggang
seekor..Beberapa minit kemudian pesanannya sampai... Tapi sedang dia
menikmatinya makanannya.. pelayan yang lain menghampirinya dan berkata..

"Maaf, Encik... Itu sebenarnya pesanan lelaki yang ada di sana itu. Dan ini
merupakan stok ayam terakhir yang kami ada... Maaf ya Encik." Ajoi menoleh
ke arah lelaki yang ditunjuk, ternyata
badannya besar dan gagah.. lalu berkata, "Kerana terlanjur sudah makan
sedikit.. jadi ayam
ini milik saya. lagi pun saya juga membayarnya."


Sementara si pelayan restoran nampak kebingungan,lelaki gagah tadi dengan
wajah marah sambil membawa pisau menghampiri Ajoi. "Hai budak.. jangan
sentuh lagi..!! Apapun yang akan engkau lakukan terhadap ayam itu akan aku
lakukan juga terhadap engkau. Kalau kau potong kakinya, aku akan potong kaki
engkau. Kalau engkau potong perutnya, aku akan potong juga perutmu. Pendek
cerita.. apapun yang engkau lakukan, akan aku lakukan juga pada engkau."
Ajoi terdiam beberapa minit.. lalu perlahan-lahan dia mengangkat ayamnya,
membawa ke mulutnya dan menjilat bontot ayam tersebut.....

P.S/ Hehehe memang respek r sama ajoi..berani campur sengal giler wakaka...

7 Budak Comel Komen:

Spudin said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

alamak ...sedapnya ...meh la sikit :D

fiza said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

haha. best2..

Aiskrim Cokolat said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

haha ajoi ajoi... nasib kau bijak ajoi~ hehe

Atiqah Wadiah said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

haha~org yg b'bdn katang tu jilat x montot ajoi?

diera_nadiera ulalaaa~ said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

waaaahhh..sedapnyeee..nk skit,boleh? :)

dear yayah said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ahaha.. sengal je.. time lapo2 cmni sume mende redah je

E Ja said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

abes tu pe jadi pastu? cepat la sambung cite KJ!!tgh smgt nak tau ni.hahahahaaa...ajoi2

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...