Alam Pekerjaan Aku

Entry kali ni nak citer pasal kerja plak..boring gak asyik citer pasal cintan cintun lah..politikus lah..tudung shawl lah..copy paste tak mau backlink lah...hehe..apa pun tak boleh kata jambu maharaja lawak hihi...

Ramai tak tau kot yang aku ni keje jenis shift bukannya normal cam org lain g keje pagi 8.30 balik ptg kul 5.30..so kenkadang aku kena keje malam sampai ke pagi..untuk ape aku kerja semua ni..untuk memastikan line tenet korang gak elok hehe....bila keje malam je aku suka mengular..tak tau nape..maybe big bos takde kot haha..lagi satu sebab kami semua sangat mengantuk malam..jadi cari inisiatif tambahan takmo bg ngntuk selain minum tongkat ali power root..eh itu aku tak minum..kengkawan aku je minum hehe

Kami main ping pong time keje hehe..hehe..ini kawan aku farid kamil (bukan nama sebenar) tension keje sampai kapit kepala kt meja ping pong...skang kami tak main dah..dh insaf..kami main game lain plak..game yg lebih ringan dan berorientasi kan indoor hehe..kami main chess

Ini adalah gambar sebenar...hehe..kami memang sengaja main chess dalam gelap sebab tak nak bagi pak gard nama dia pak jabit (bukan nama sebnar gak) nampak..ada cctv kt dlm opis ni hehe

Kami juga berkongsi duit ringgit semata2 nak beli karom ini hehe..

Gambar sebenar gak hehe..sambil main karom sambil keje..

Walaupun tv sgt bnyk kt opis aku ni tapi bila tengah malam semua dah abis siaran..tinggal tv 2 je huhuh...nak buh astro bos tak kasi..kata nanti kami tak buat keje duk tengok astro..takde astro pun kami dah mengular hehe

Gambar sebenar gak..tak main lah amik kt google hehe

keje shift memang banyak beza ngn keje normal..malam org tido kami keje..pastu siang membuta haha..tapi apa yang best keje shift ni kalau aku keje malam ke aku tak yah pakai smart2..aku pakai t shirt pagoda je..he pagoda tu tipu..pakai t shirt biase2 aje..bukannya ada staff pompuan pun kat dalam tmpt keje kami..kalau ade konfrom kami celik sentiasa hahaha...dan maybe ada yg akan buat2 keje hehe

Yang tak bestnya sabtu ahad pun kena keje..kenkadang time raya aidilfitri pun kena keje..raya tahun lepas aku cuti tiga hari je huhuhuh..raya ketiga dah balik london..eh silap balik key ell sambung keje..sabor aje lah...apa yang bestnya time aku g keje je tak jem mcm org opis hour hehehe..korang tahu lah key ell ni jem giler..kalau ada roti leh gak makan ngn jem hehe

P.S Cuma sejak dua menjak ni aku agak letih sebab staff tak cukup..aritu ada sorang staff aku berhenti g keje kt labuan hehe..jauh tul..keje kl lg dekat ngn perak...

7 comments:

Anonymous said...

assalam...fuuyooohhh besh jugak boleh release tension dgn ping pong...favourite tuu...skali 8 tv skaligus dpt tgk...gempak...hehehe.syiff malam walau tidur siang akan tetap memenatkan...tak suka gak kerja malam

Muslimah Optimis said...

hihihihi... KJ ni keje ngan RTM ke?? ada gak member keje media prima malam2 dia buat entry mcm ni mengular tu pon ada..hihihi..siap dia try2 semua jenis baju yang pencara TV nak pakai esoknya..keh3

Kumbang Jingga said...

@adamxis
betul dam..bila siang kepala jadi pening2 lalat mcm tu..selera makan pun hilang sikit..huhuh

Kumbang Jingga said...

@Muslimah Optimis
Kj bukan keje kt rtm..tapi ada kaitan lah ngn RTM sebab RTM ni customer KJ hehe..tempat keje terpaksa di rahsia kan supaya bos2 tak baca entry ni..nanti kami tak leh main dah kalau dorang tau hehe

President (wiir2000) said...

assalamualaikum...nk tanya...ni faiz iprom ker?

Kumbang Jingga said...

@President
erm..tak tahu apa itu IPROM hehe..faiz tu keje mane erk..sy keje di tm

fyy mokhtar said...

bosssssssssssss ade orang mainbloggg!! :bai lalallala

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Categories

Gambar Lawak (835) Gambar Menarik (365) agama (269) Kisah Kelakar (245) ceritera hidup sang kumbang jingga (242) Berita (223) Info Berguna (74) Fakta Menarik (71) Dialog Kelakar (59) video kelakar (54) Politik (47) Ragam Manusia (35) Artis (29) Bola (23) Kisah Seram (23) Misteri (23) Kesihatan (22) Blogger (17) Science and Technology (17) Tips (17) perkahwinan (15) Flora (14) Kereta (14) Kewangan (14) video menarik (13) Fauna (11) Sejarah (11) korea (10) Wayang (9) Blogger Tutorial (7) Filem Review (7) Blogger Tips (6) Cerpen (6) Dialog Seram (6) Drama (6) Dunia (6) My Original Puisi (6) Pelik (6) bahasa arab (6) kreatif (6) Download (5) Macam-macam (5) Petua (5) resepi (5) sukan (5) Review Blogs (4) DIY (3) Food Review (3) IQ Test (3) Inspirasi (3) Malaysia (3) Seram (3) Wordless Wednesday (3) belajar bahasa korea (3) drama melayu (3) lawak raya (3) Badminton (2) Drama review (2) E-kad (2) Hiasan Rumah (2) Lawak Kampus (2) Logo (2) bahasa jepun (2) cinta (2) kad raya (2) kisah sedih (2) novel (2) product review (2) AES (1) Bahasa Ganu (1) Contest Dan Segmen (1) Fashion (1) Gitar Chord (1) Hadif (1) Kartun Lawak (1) Lirik Lagu (1) Nuffnang (1) Pelancongan (1) Pengalaman (1) Pesuruh jaya sumpah (1) Quiz (1) Review (1) SMS (1) Taman (1) UAI (1) Youtube (1) adam dan hawa (1) bahasa Thailand (1) bahasa penang hokkien (1) bayi (1) gadget (1) giveway (1) herba traditional (1) jdrama (1) jepun (1) kartun raya (1) keyword menarik (1) koleksi sms raya (1) lelaki (1) math (1) pacat (1) raya (1) segmen (1) sms raya (1) teknologi (1)