Apa Yang Aku Angan Kan Masa Kecik?

Banyak perkara yang aku angankan masa aku kecik..salah satunya aku berangan nak g melawat ke perkampungan orang bunian..hehe..ini semua angkara abah aku yang tiap2 bulan beli mastika..ye lah masa tu mastika tengah top...kenkadang abah beli variasari gak..bukan sari k hehe.citer2 dalam mastika banyak best2 masa tu..tak tau lah ada yang rekaan atau memang real punya...

Disebabkan angan2 aku tu..pas balik sekolah aku suka g main kat tali2 air ke..parit2 ke..dengan harapan aku diculik oleh orang bunian hehe..malangnya bende tu tak berlaku hehe..maybe sebab aku tak hensem kot..hehe...huhu tak dapat lah berangan nk kawin ngn org bunian hehe

P.S Entry aku kali ni pendek dan ringkas hehe...

2 comments:

Mek Onie said...

cehhhhhh,kalau bunian tu lawo macam lam cite magika meaw pon nak :P

Muslimah Optimis said...

haiyokkkkkkkkkkkkkkk... teringin diculik oleh bunian.. andai kata kena culik betol2 baru tau..ada jugak orang terigin diculik bunian..hadoii la KJ..KJ..hihi..kelakar lah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Categories

Gambar Lawak (835) Gambar Menarik (365) agama (269) Kisah Kelakar (245) ceritera hidup sang kumbang jingga (242) Berita (223) Info Berguna (74) Fakta Menarik (71) Dialog Kelakar (59) video kelakar (54) Politik (47) Ragam Manusia (35) Artis (29) Bola (23) Kisah Seram (23) Misteri (23) Kesihatan (22) Blogger (17) Science and Technology (17) Tips (17) perkahwinan (15) Flora (14) Kereta (14) Kewangan (14) video menarik (13) Fauna (11) Sejarah (11) korea (10) Wayang (9) Blogger Tutorial (7) Filem Review (7) Blogger Tips (6) Cerpen (6) Dialog Seram (6) Drama (6) Dunia (6) My Original Puisi (6) Pelik (6) bahasa arab (6) kreatif (6) Download (5) Macam-macam (5) Petua (5) resepi (5) sukan (5) Review Blogs (4) DIY (3) Food Review (3) IQ Test (3) Inspirasi (3) Malaysia (3) Seram (3) Wordless Wednesday (3) belajar bahasa korea (3) drama melayu (3) lawak raya (3) Badminton (2) Drama review (2) E-kad (2) Hiasan Rumah (2) Lawak Kampus (2) Logo (2) bahasa jepun (2) cinta (2) kad raya (2) kisah sedih (2) novel (2) product review (2) AES (1) Bahasa Ganu (1) Contest Dan Segmen (1) Fashion (1) Gitar Chord (1) Hadif (1) Kartun Lawak (1) Lirik Lagu (1) Nuffnang (1) Pelancongan (1) Pengalaman (1) Pesuruh jaya sumpah (1) Quiz (1) Review (1) SMS (1) Taman (1) UAI (1) Youtube (1) adam dan hawa (1) bahasa Thailand (1) bahasa penang hokkien (1) bayi (1) gadget (1) giveway (1) herba traditional (1) jdrama (1) jepun (1) kartun raya (1) keyword menarik (1) koleksi sms raya (1) lelaki (1) math (1) pacat (1) raya (1) segmen (1) sms raya (1) teknologi (1)