Blog Aku Bukan Diari

Mungkin...ade la sket ciri2 diari tuh..tp aku decide tanak jadikan blog aku tpt meluahkan perasaan dan sebagainye. Byk sgt dah blog camtu..so kalu org nak bace kehidupan seharian seseorang, bleh carik kat blog2 lain. Quick link, tuh klik kat blog list kat bawah blog ni. Hehehe.

Ade orang makan ape semua citer dalam blog(aku pun ada gak kot citer hehe), ada org tak leh tido pun tulis kt blog cakap tak leh tido hehe.nasib baik g tandas tak citer dalam blog(tapi ada org amik pic dalam tandas especially girl..jgn marah hehe).ade org duk buat segmen segala yg aku sendiri pun tak paham hehe..ade org duk ngumpat org dalam blog(definately bukan aku..aku kutuk direct je tak main tulis dalam blog kihkih)

Dulu aku pernah ckp kat salah sorang member aku, blogging ni utk org2 yg kesepian jer. Mungkin gak laa sbb aku kesepian skang nih, muahaha, sbb takde mende nak buat. Tapi bagi aku laa kan, blog nih ade power utk mengubah pendirian seseorang...ataupon menyentuh hati org lain (boleh tengok dalam blog list kt bawah..pomote kengkawan lg hehe..blog2 buat jadi lebih insaf huhuh).

Apepon, aku masih lg tgh memikir, aper yg patut aku letak dlm blog aku ni...aper yg sesuai..sbb walaupon blog ni utk kite sendri, tp aku nk buat blog aku utk org lain jugak. Sekurang-kurangnye, kalu aku dapat ubah idup seseorang dengan blog aku, walaupon aku tatau, pon dah cukup dah.

Dan disebabkan aku ni byk sungguh cerita..maka segala cadangan drpd korang amatlah dihargai..korang nak dengar citer pasal aper? hehehe. Citer hantu ker, citer jiwang ker, citer action ker, citer lawak ker.citer pasal keagamaan ke..politik malaysia ke.citer aper2 lah..selagi ade dlm database otak aku, aku tulis nnt. Bleh kasi cadangan korang dkt shoutbox aku tuh, ataupon email jer aku kat f4iz2010@yahoo.com(Yup email ni memang aku buat tahun 2010) .

Nyeh2..

2 comments:

LynnAiza said...

sy hanya bblogging utk kepuasan diri. ;)

Fariq said...

buat je campur2 takpe,, lagi banyak pilihan org nak baca kan.. takde la menjurus pada 1 niche je.. nama pon blog personal kan, so byk bley buat kat situ,,

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Categories

Gambar Lawak (835) Gambar Menarik (365) agama (269) Kisah Kelakar (245) ceritera hidup sang kumbang jingga (242) Berita (223) Info Berguna (74) Fakta Menarik (71) Dialog Kelakar (59) video kelakar (54) Politik (47) Ragam Manusia (35) Artis (29) Bola (23) Kisah Seram (23) Misteri (23) Kesihatan (22) Blogger (17) Science and Technology (17) Tips (17) perkahwinan (15) Flora (14) Kereta (14) Kewangan (14) video menarik (13) Fauna (11) Sejarah (11) korea (10) Wayang (9) Blogger Tutorial (7) Filem Review (7) Blogger Tips (6) Cerpen (6) Dialog Seram (6) Drama (6) Dunia (6) My Original Puisi (6) Pelik (6) bahasa arab (6) kreatif (6) Download (5) Macam-macam (5) Petua (5) resepi (5) sukan (5) Review Blogs (4) DIY (3) Food Review (3) IQ Test (3) Inspirasi (3) Malaysia (3) Seram (3) Wordless Wednesday (3) belajar bahasa korea (3) drama melayu (3) lawak raya (3) Badminton (2) Drama review (2) E-kad (2) Hiasan Rumah (2) Lawak Kampus (2) Logo (2) bahasa jepun (2) cinta (2) kad raya (2) kisah sedih (2) novel (2) product review (2) AES (1) Bahasa Ganu (1) Contest Dan Segmen (1) Fashion (1) Gitar Chord (1) Hadif (1) Kartun Lawak (1) Lirik Lagu (1) Nuffnang (1) Pelancongan (1) Pengalaman (1) Pesuruh jaya sumpah (1) Quiz (1) Review (1) SMS (1) Taman (1) UAI (1) Youtube (1) adam dan hawa (1) bahasa Thailand (1) bahasa penang hokkien (1) bayi (1) gadget (1) giveway (1) herba traditional (1) jdrama (1) jepun (1) kartun raya (1) keyword menarik (1) koleksi sms raya (1) lelaki (1) math (1) pacat (1) raya (1) segmen (1) sms raya (1) teknologi (1)