Bapa Pukul Anak Kerana Pakai Tudung

Sadis betul...

Aku mengeliat sepuas puasnya. Nasib baik takder siapa nampak cara aku mengeliat. Mahu jatuh saham aku huhu. Tiba tiba aku teringat kisah semalam. Airmata terus berlinang.

Terasa amat sayu dan sedih. Salah ke kalau aku nak pakai tudung? Naper abah tak

benarkan? Buat pengetahuan korang, bapak aku ni jenis orang yang sibuk giler. Businessman yang sentiasa sibuk. Mak aku dah takder. Meninggal dunialama dah. Sedih sangat sangat.

Dari jendela, kelihatan cahaya matahari mula menjeluskan diri ke celah celah langsir tingkap. Jam dah 11:00 pagi. Perut lapar. Aku bangun capai tuala, masuk bilek mandi.

Lepas mandi, aku belek belek tubuhku pada cermin. Alangkah lebih cantik kalau aku bertudung. Aku nekad! Aku akan protes habis habisan kalau bapa aku tak nak juga bagi pakai tudung. Aku sanggup lari dari rumah.

Demi kebaikan yang aku pilih. Lantak la dengan ahli keluarga aku yang lain lain.

Semuanya tak nak pakai tudung! Tapi aku nak!!!! Aku turun ke bawah. Baru jea nak buka tudung saji atas meja, terdengar bunyi kereta masuk garaj. Aku jenguk melalui tingkap dan nampak bapa aku balik. Aikkkk, apahal bapa balik awal ni???

Dalam masa yang sama, aku rasa inilah masa yang terbaik untuk desak bapa aku benarkan aku pakai tudung. Now or never! Bila bapa aku buka jea pintu, aku bersalam dengannya dan tanpa lengahkan masa, aku kata, ""Daddy, cheq nak pakai tudung. Cheq nak!" Bapak aku terus jegil sebesar besarnya. Macam ada api keluar!

Panggggggggggggggggggg. Bapa aku hayun penampar ke muka aku! Tersepok aku

di celah set sofa. "Aduhhhhhhhhhhhhhhhhhhh....sampai hati daddy! Cheq tau la daddy rasa malu kalau cheq pakai tudung. Salah ke kalau cheq nak tutup aurat cheq? Kalau

adik dan abg tak nak...."

Pangggggggggggggggggggg....! Bapaku labuh pelempang ke muka aku sekali lagi

sebelum aku abis bercakap. "Hang jangan nak bagi aku malu naaaa! Hang jangan nak buat pasai! Hang nak pakai tudung buat apa??? Dah 100 kali aku habaq, LELAKI TAK PAYAH PAKAI TUDUNG, LELAKI TAK PAYAH PAKAI TUDUNG!!! Tu la, bila time kelas agama, hang ponteng! Nama hang aku boh "Razali", tup tup lekat jadi ZAZA sahaja! Memang

la dalam rumah ni semuanya tak bertudung sebab adik hang tu lelaki! Abang hang pun lelaki jugak!". Aku yang tersepuk celah sofa, terus menangis terkedu kedu. Dah la sakit kena tampar, kena pelempang. Tudung pun tak dapat jugak.

SALAH KAH AKU? SALAH KAH AKUUUUUUUU! OOOOO tidakkkkkkkkkkkkk!

8 Budak Comel Komen:

Cik Ladies said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

da agak da.. niey msti kes KJ yang pakai tudung :tampo

Kumbang Jingga said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Cik ladies tampo laju2 balik dengan kelajuan cahaya hikhikhik

Silent said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ye ye je aku bace

chikova said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hahahaha sakan gelak bce entry neh, haha

Kumbang Jingga said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

tu la ko chichi aku suh ko dtg blog aku dulu ko jual mahal hahahaha..gurau je..aku pun bawu pasan baru follow blog ko hahaha

cik ayin said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hahaha..ape la

~ fiezaafiez ~ said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

adehh. gelak sorg2..haha

Anonymous said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

wht ta????hehehehehe....cmpew gi..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...