Cerita Seram Pakcik Aku

P.S Ini bukan mimpi k..g tau siap2 hehe

erm… .gini kisahnyer… pakcik aku tu koje sebagai pemandu teksi… erm… .adala satu malam tu… .jeng… .jeng… jeng… (buat suspen skit… hehehehhe)… .tgh pakcik aku tercari2 penumpang… ..adela die jumpa sorang pompuan nie… .fuh… .cantiknyer die… .cam model lak… ‘erm… mmg dah rezeki aku dpt penumpang lawa mlm2 nie’… kata pakcik aku… .bile pompuan tu masuk jer… fuh… .bau harum semerbak menusuk hidung pakcikku itu… lepaih tu die terus jln… adala dlm 5 minit lepas tu… pakcik aku teringat die lupa nk tanya pompuan tu nk berhenti kat mane… pakcik aku cube la pandang pompuan tue melalui cermin pandang belakang tu… die tgk takde… ‘aik… .mana lk pompuan nie pi’… getus hati kecil pakcikku… .die cube pandang lagi… takde gak… .eeeeee… pakcik aku dah mula kuar peluh jantannyer dek kerana terlalu panik… ..disebabkan terlampau takut pakcik aku telah buat satu brek mengejut… ..fuh… ..pakcik aku toleh ke belakang… die tgk muka hantu pompuan tu berubah jd garang… .hidungnyer berdarah… ..pakcik aku cube ingat ayat2 suci… .tapi hampeh… .hantu tue dgn perasaan marahnyer… .berkata… ‘kenapa … .kenapa … … KENAPA ?… pakcik aku cubela berlagak tenang di dpn antu tu sambil membalas… ‘kenapa apa … … antu tue dgn perasaan marahnyer.. dan geramnyer… … berkata… ‘kenapa ko brek mengejut… .BODOH!!!… …. … .har… .har… har… … rupa2nyer… .waktu pakcik aku jeling blakng tgk pompuan tue takde sbb pompuan tue tgk tunduk… die tgh melombong bijih… hahahaha… .. … .buat suspen je minah nie… hidung die berdarah disbbkan tertusuk jarinyer masa mengorek apabila pakcik aku buat ‘brek mengejut’… .hahahahahaha… .. … .itula cite seramnyer…

2 Budak Comel Komen:

hMn :) said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hahahahahahahahaha ..
lawak giless ..
hohoy gelak je ..
hahahahhaa

nifi2408 said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Hahaha. Tah pape tah. :P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...