Kisah Cinta Yang Menyayat Hati


Kisah 1

Pada suatu hari Mira telah putus dengan balak dia. Tapi dia tak boleh lupakan bekas balak dia tu. Dia pun pergi berjumpa bomoh paling handal untuk mengubati masalah dia konon. Bomoh tu bagi air kepada Mira untuk diminum. Mira pun minum air tu. Memang betul dia boleh lupakan bekas balak dia. Tapi, masalahnya dia asyik teringatkan senyuman buruk bomoh tu pulak. Ish ish. Entah macam mana pula bomoh tu datang rumah Mira. Mira pun main dengan bomoh tu. Kini Mira telah beranak lima ngan bomoh tu.haha...


Kisah 2

Mail seorang yg sangat machoo, tapi takda pompuan mau sama dia. Dia pun pergi jumpa bomoh untuk dapatkan minyak pugai (minyak pengasih). Setelah dapat minyak pugai tu Mail pun senyap-senyap menyapu ke lengan molonsoi, awek yang paling cun di kampungnya. Molonsoi pun terpikat dengan Mail dan kahwin. Selepas kahwin baru Mail tau Molonsoi sebenarnya seorang nenek kebayan yang pakai susuk. Masa tengah main baru tau. He he he...


Kisah 3

Syani seorang andartu yang sangat cun. Tapi malangnya dia sangat memilih... Ramai orang dah masuk meminang syani...tapi ditolaknya dengan mentah-mentah dan bermacam alasan. Pada suatu hari ada seorang pemuda masuk meminang, pemuda ni sangat hensome dan kaya. Syani pun menerima lamaran pemuda tu. Tapi malangnya selepas malam pertama pemuda tu terus menceraikannya, "Sebenarnya I kawin ngan u ni sebab I telah dicabar oleh lelaki yang u telah tolak peminangannya itu je,". Maka bertukarlah status Syani kepada janda berhias pula.

P.S kalau tak lawak pun buat2 lah cam lawak k hahaha....lupa nak bagitau..ini semua kisah bohong lg tipu kahkahkah..peace..

8 Budak Comel Komen:

redzuan said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

mati2 ingat kisah benar td tp kat hujung kisah tu kantoi ckit ada unsur2 lawak huhuhuhu. adoii
anyway nice entri bro :)

Kisah Teladan : 7 Perkara Ganjil

Nyza Nurul said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hahaha..bergelak ketawa di pagi hari..
btw, thanks follow my blog.. :)

ai n i s h a f i qa said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

wah wah.. tersayat hati la bace cter2 nih .. haha~~~XD, bakat yang sungguh cemerlang, nice!

fyy mokhtar said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

waakakka. ingat lawak lah kj?? tapi fyka gelak siket :) hehehhe

misS FEeza macho ! said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

kj gila suka melucah :bunuh :bunuh :bunuh lg stu org lain tak machoo cam aku lahh :Wargh

►AdamXis◄ said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Assalam...Bw dari BCRoom.net

Lawak brutal nie...kan Ridz kan?boss lawak brutal...hak3.tergelak sakan bace kisah pertama tuu...bahaya tuu kalau bawak berobat nnt...kah3.kena hati2 arr pasnie

Entri Terbaru : ►Motivasi : Bantuan Waktu Susah

Queen Of Hearts said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

haduy. . ap la

RABBiT said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

mentang2 dah kawinnnn.....hahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...