Tahniah!!!...follower ke 1000 (Rumah Rusak)

Macam bese lah dh jadi kebiasaan blogger2 bila follower dia dh cecah seribu dia akan wat satu entry khas..so aku pun nk wat lah hehehe..kena ikut adat hehe..jadi sape kah dia yang bertuah..dia adalah Rumah Rusak aka Sam Bredariol

Rumah Rusak
Info sedikit tentang dia
i'm not a perfect person.. my hair doesn't always stay in place, and i spill a lot of things.. i'm pretty clumsy and sometimes i have a broken heart... my friends & i sometimes fight and maybe some days nothing goes right but when i think about it and take a step back, i remember how amazing life truly is and that maybe.. just maybe, i like being... UNPERFECT...
Tahniah diucapkan kpd beliau ye..hadiah aku hanya akan bagi sebuah kete ferrari tapi kpd follower aku yg kesejuta je hehe..tp jgn risau..untuk yg keseribu pun ada gak..penginapan 3 hari 2 malam di rumah sendiri..kihkihkih..gurau je...

4 Budak Comel Komen:

fiza said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

untunglaaa..aku 100 pn blom.haha

Cik Aish said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hehe...ala..nyesal lak aish tak jadi follower yg ke 1000..sobs..

BudakHitam said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

seronok gila kalau follower da cecah 1k..

Sam Bredariol said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hahahahaha.. ye ke.. aku pn x perasan aku follower yg ke 1k masa klik tu.. XD

nway.. thnks..! sgt mhargai..!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...