Blogger Tutorial : Daisy Path Widget

Daisy Path

Tadi aku letakkan widget daisy path kt blog tunang aku. Aku letakkan countdown ke tarikh kami kahwin..jadi aku rasa widget ni sgt comel dan menarik hehehe...nie contoh yg aku letak kt blog tunang aku..


Pastu aku tgk widget daisy path nie ada macam2..leh letak untuk anniversary pun boleh, countdown untuk adoption, weight loss, birthday, pregnancy, graduation..rasanya widget nie sgt membantu untuk org2 yg susah nk ingt tarikh2 nie mcm aku..melayu mudah lupa hehehe.

cara nk letak widget ni cukup mudah..tak perlukan register ape pun..just g generate code html je..actually boleh buh pic skali dlm tu kalau korang nak..leh tgk contoh dari blogger terkenal dan femes mcm Irine Nadia Marcello

Irine Nadia Marcello

Selamat mencuba!!

1 comment:

lurve pingu said...

ssh nk comment lagi...huhu...pasaipa na?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Categories

Gambar Lawak (835) Gambar Menarik (365) agama (269) Kisah Kelakar (245) ceritera hidup sang kumbang jingga (242) Berita (223) Info Berguna (74) Fakta Menarik (71) Dialog Kelakar (59) video kelakar (54) Politik (47) Ragam Manusia (35) Artis (29) Bola (23) Kisah Seram (23) Misteri (23) Kesihatan (22) Blogger (17) Science and Technology (17) Tips (17) perkahwinan (15) Flora (14) Kereta (14) Kewangan (14) video menarik (13) Fauna (11) Sejarah (11) korea (10) Wayang (9) Blogger Tutorial (7) Filem Review (7) Blogger Tips (6) Cerpen (6) Dialog Seram (6) Drama (6) Dunia (6) My Original Puisi (6) Pelik (6) bahasa arab (6) kreatif (6) Download (5) Macam-macam (5) Petua (5) resepi (5) sukan (5) Review Blogs (4) DIY (3) Food Review (3) IQ Test (3) Inspirasi (3) Malaysia (3) Seram (3) Wordless Wednesday (3) belajar bahasa korea (3) drama melayu (3) lawak raya (3) Badminton (2) Drama review (2) E-kad (2) Hiasan Rumah (2) Lawak Kampus (2) Logo (2) bahasa jepun (2) cinta (2) kad raya (2) kisah sedih (2) novel (2) product review (2) AES (1) Bahasa Ganu (1) Contest Dan Segmen (1) Fashion (1) Gitar Chord (1) Hadif (1) Kartun Lawak (1) Lirik Lagu (1) Nuffnang (1) Pelancongan (1) Pengalaman (1) Pesuruh jaya sumpah (1) Quiz (1) Review (1) SMS (1) Taman (1) UAI (1) Youtube (1) adam dan hawa (1) bahasa Thailand (1) bahasa penang hokkien (1) bayi (1) gadget (1) giveway (1) herba traditional (1) jdrama (1) jepun (1) kartun raya (1) keyword menarik (1) koleksi sms raya (1) lelaki (1) math (1) pacat (1) raya (1) segmen (1) sms raya (1) teknologi (1)