Gambar Terkini : Kuala Lumpur Banjir 13 December 2011!!!





among the victims today, behind Menara Celcom
P.S Terowong smart yg begitu smart di dunia pun tak mampu menghalang kuasa tuhan..huhu..insaf2.agong baru je ditabalkan terus petang banjir hehehe....aku tak dpt balik umah lagi sbb jalan kt kl nie sgt jem huhuhuh

8 Budak Comel Komen:

Nurul Iman Rosman said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

masya Allah,
moge cepat2 lah reda banjir ni.

E Ja said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

teruk gak eh.

Mazaya Shazari said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

subhanaallah,sng je malapetaka nk jd,bykn berdoa,kalau org2 bangkok blh lalui,xkn kite xblh,

Tuan Besar said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

teruknya.

A.I said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

uish. KL?

yep bencana alam yang beri petanda.
moga kita selamat.

Anonymous said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

oh aritu diramalkan kelantan yang banjir besar minggu ni..dah ke KL banjirnye..

belogkiter said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

macam macam .. kat mana mana dah banjir sekarang.. memang betul.. kuasa Tuhan takkan ada siapa g dapat menghalang

Gila Best ! said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Gempak gila kumbang jingga ni, hehe, tolonglah ajar aku kumbang, terdesak ni, hehe, apa tricknya ni :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...