"Ini semua adalah agenda yahudi untuk menyesatkan umat islam"









 
Sumber :http://joegrimjow.blogspot.com/

18 Budak Comel Komen:

belogkiter said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hihi. lawak tul

Nabil Shamsudin said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

maknanya organ boleh dimakan ke ? kan lemang tuh >.<

Muslimah Optimis said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hihihi... tak tau nak kata apa.. kalau macam tu apa pun tak payah buat apa pun tak payah makan la kalo semua nak kaitkan dengan iluminati... :-)

diba said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

aha..diorg yg buat bnda tu pn xtau ktupat kot..he

Puteri Katak said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

haish . makan samperit je la time raye . =='

Amran Merae said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

eh bro..xleh la cam tu..x semestinya semua yang ada tu freemason..kalau cam tu semua bende bentuk segitiga,bulat, panjang n checkerd kite xleh guna la..bayangkan la bro brapa banyak bentuk2 tu dlm hidup kita yg kite kene buang?..corak sejadah pon ada cam tu..kan dalam Islam cakap corak geometri dibolehkan asalkan xdak unsur hidupan..entry ni boleh mengelirukan org islam yg kurg pengetahuan..

h A n Y S said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Teringat dulu, logo buaya kat kasut crocs ciplak dikatanya kalimah Allah.. Sampai mcm tu skali.. =.='

Anonymous said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Bro, hang tanya org2 freemason/ illuminati tu dorg tau ka ketupat dgn lemang? Dorg ke yg cipta makanan ni? Aku ingat nenek moyang kita yg cipta. Aku salah la no? Ka hang yg dok pelik pikiaq sgt lambang2 depa tu? Bulat dgn segitiga tu mmg shape basic la bro. Mana2 ada bulat dgn segitiga. Kt muka hang pon ada dua shape tu. Anak mata x bulat? Paihtu, pi kt cermin, dongak smpai nmpk dua lobang idung, nmpk x idung tu shape apa? Lemang dgn ketupat palas x bleh hidang skali kn? Nah, kt muka bro tu mana satu nk cabut biaq x dak satu? Muahahaha kali ke 6.

Anonymous said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

slagi ada benda agenda yahudi. entah ape2 entah. kebetulan je sume tu. be realistic laa. malays ways of thinking is sickening!!!!!!!! ergh. mnyampah plak aku.

Anonymous said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Ko mmg takde life kan? Fikir benda2 yang mmg tak masuk di akal ni? Isu tudung tu, ok la. Tp bab merapu macam ni, nampak sgt penilaian tak dibuat menggunakan akal fikiran yang ade.

lemangkuhangus said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ala bro.. kebetulan je ni. tak yah la sentap2. tak pasal2 ketupat n lemang kene banned. abis, raya nnt nk mkn ape? cekodok? kalo kita berniat tak elok, baru la jd x elok. tp kalo niat mmg nak makan n xde unsur2 yahudi ni, xde pape la..

Anonymous said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

tu kan makanan tradisi turun temurun nek moyang moyot kita..maksudnya nek moyang kita kelmarin ahli freemason...wah3x... ke org freemason yg tiru bentuk2 kuih tu nk jd kan lambang diorg..

Man Min said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Yang komen-komen ni tak tau makna 'troll' ke? tak paham makna 'menganjing' ke?

Perli tau tak perli? Tau tak entry ni wujud untuk memerli mamat-mamat teori konspirasi?

Anonymous said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Ntah bangang plak yg komen kutuk ko.. They should know what troll means...

Anonymous said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Asal banyak sangat noobs kat sini.. Troll pun tak paham ke? Entry ni nak perli org2 yang takjsub ngan illuminati/lupegimati je pun.

Anonymous said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ramai yg lambat tangkap~

khalidahmacambaguss~O_o said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ini maksudnya sarcasm la oi.. adeh, susah la nak melawak troll2 dgn manusia lembab otak cam dema nih

Muhamad Farid Bin Rahmin said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

jangan tunjukkan bodohan anda . .

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...