Jangan fikir keta modified je kena saman? keta kebal pun tak terlepas. :-P

9 Budak Comel Komen:

EnciK AxixOu said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

xbayo roadtax k 2??hahahahaha

tudungOriginalZnZ2u said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

kereta kebal, jentera berantai rasanya tak boleh bawa atas jln raya, rosak habis jalan raya nanti... Mesti naik atas kenderaan beroda yg lain @ yg lebih besar... Kalau kereta kebal beroda tayar getah ok lah...

Kalau masa perang lain lah citernya...

dear yayah said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hahA!

terbakor said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Mesti bengang giler brader askar tu haha..

budakbaik said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

kereta kebal..bukan lori hantu...knpe xbleh bwk atas jln raye...kenderaan nie berdaftar dgn jpj kn...tgk 2 siap ade no plat lg...

Anonymous said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hi budak baik:lain kali belajar la undang2 jln raya..undang2 jln raya kata..kereta berantai mana bole guna jalan raya..nak bawa kendaraan berantai ke sesuatu destenasi kena la guna traler n apa2 jr janji rantai tu sendiri mau ingat la..kalo nak guna jln raya gak kena la tukar rantai tu g tayar kereta yg biasa kita guna tu..hahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

dari fikir logik pun kita da tau ia akan merosakkan jalan raya..jd siapa yg susah???kita jugak yg susah...nanti komplen sana sini kata jln raya rosak..

Anonymous said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Wow, seumur hidup aku tak pernah tengok kete kebal begerak depan mate, lagi2 dekat jalan raya huhu..

Anonymous User said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

nak tengok kereta kebal ker? hahaha

datanglah ke gemas, selalu ade konvoi hantar kereta APC, MBT dan sebagainya ke kem syed syrijuddin.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...