Apa yang korang nampak?


Cuti krismas aritu aku ngn tunang aku balik kg...pic kt atas nie tunang aku amik masa nak balik kl..sbenarnya kami nak amik pic ni sbb kalau korang nampak pompuan tu..dulu ada pokok kt atas kepala pompuan tu so jadi mcm rambut dia..cantik je.pintal2 ala rebonding hehe...tp masa kami amik pic nie dorang dah buang dah pokok2 tu hehe.signboard nie atas sikit je selepas RNR tapah menghala ke kl..tunang aku tanya lah bende ape mcm terbang kt atas signboard tu..aku pun tak tau mende ape..kalau aku mesti aku jawab UFO punya sbb aku suka tgk UFO citer2 mcm X-Files..minat ngn ejen murder ngn scully dulu2 hehe...

9 Budak Comel Komen:

Kacang Peace said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

helikoter?? hehe

Frause said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Blimp...?

abah khalisha said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hahahaa..betul haritu abah tgk pun atas kepala perempuan tu ada banyak pokok yang menjalar, sekali pandang mmg macam rambut..pastu aritu balik tgk dah tkde dah..hehehe..
Mengapa Perempuan melayu jer kena histeria??

Liyana Zahim said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Hah? Gapo ni?

Kumbang Jingga said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

@abah khalisha
eh abah khalisha pun nampak erk heheehee..skali tgk cam rambut dia kan hehehe

Kumbang Jingga said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

@Liyana Zahim
gapo dia liyana hehehehe..mu kece ganu ko kelato nie..hehehe

Kumbang Jingga said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

@Frause
blimp tu gapo dia hehehe

Amran Merae said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ala taik cicak lekat kat cermin keta je tu..

pokadox said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

aku sokong engkau......

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...