Gambar-gambar RAYA aku tahun nie

Walaupun tahun ni aku beraya kt KL(Kandang Lembu) tapi aku nk post gak pic2 raya mcm blogger2 lain..jeles wooo tgk org lain post pic2 raya kt fb..siap wat satu album tajuk 'raya 2011' huhuhu...jom layan pic2 raya aku..lg best dr korang..Cing! =_=

amacam..?ok tak gamba jalanraya ni.? 





Aku bukan g hotel puduRAYA tau..aku lalu situ je beli KFC kt situ hehehe...sambil2 tgk bangla wat gathering kt kota RAYA hikhikhik

Cuba teka sape dia yg pakai helmet hitam pakai baju kotak2 tu.. ce teka ce teka..tu lah org yg lalu lalang kt situ kihkihkih...

6 Budak Comel Komen:

Muslimah Optimis said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hahaha..kretif mencari gambo2 tu..gambo hantu raya xdak ka??hhohoho

Kumbang Jingga said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

gmbor hantu raya ada MO tapi Kj tak sempat plak nk amik sbb busy beraya ngn warga asing yg dtg dari obersea hehehe :-p

♥CIK SHA♥ said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hahahaha..semua pun ade kaitan dengan raya..ok le tu..;p

KUKUMALU said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Comel betul gambar raya KJ haha

Kumbang Jingga said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

comel kan..mesti lah comel sbb KJ pun comel hihi

SaL_HaSa said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hhahahaahaa KJ lawakkkkkkkkkkkkkk

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...