Dialog: Wanita

Situasi 1

Suami : Syg nk mkn ape??
Isteri : Apa-apa je boleh......
Suami : Ok, nasik ayam boleh...
Isteri : Tapi syg tak rasa nk mkn nasik ayam lah....
Suami : Ok, mee goreng boleh.....
Isteri : Tak nak lah..bnyk kolestrol.....
Suami : Bihun sup....
Isteri : Yeeeee...biasenyee....
Suami : Abis syg nk mkn ape???
Isteri : Apa-apa je.......

Suami:Grrr......=_=

Situasi 2
 
Di shopping kompleks membeli belah,

Isteri: (Tengah pegang dua baju) yg mana cantik bang?
Suami: Yg biru nampak cantik
Isteri: Ye ke? Syg ingt yg hitam nampak classy sikit
Suami: abg setujuuuu, klau camtu beli yg hitam
Isteri: Tapi yg biru nmpak cantik jugak kan...
Suami: betul3...cantik...
Isteri: Yg mana cantik ?

Walau apa yg suami cakap si isteri tetap akan pilih apa yg dia dah pilih sebelum dia bertanya...tak mustahil dorang akan letak kedua2 baju tu balik (selepas try pakai) pastu ckp tak minat dah

Hehehe..last2 kita tak tau jugak apa yang dorang nak..misteri kan pompuan ni :-p

4 Budak Comel Komen:

Sha said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

pusing kepala suami kalo dpt isteri macam nih...heheh

♥CIK SHA♥ said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hoho..pompuan memang misteri nusantara..;p

LoVe HunTer.. said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

tu la unik nya pompuan~ hahaha

kumbang itam said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

awek aku pun memang macam ni.. so, layankan ajerr....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...