Kalau jumpe kekasih 5 kali sehari ok tak?

Hmmm..sebelum korang buat spekulasi yang bukan2 terhadap entry aku ni…ape kate korang bace isi entry aku ni dulu. macam…kalo tak kenal maka tak cinta toi tak?ok…al kisahnyer cenggini…

Perempuan A: aku jumpe pakwe aku sebulan sekali..hebat tak?dia takleh la kalo tak jumpe aku rindu memanjng…naik rimas plak aku

Perempuan B: aku plak aku rase pakwe aku lagi sayang aku kowt…kalo boleh…setiap minggu nak jumpe aku tau..kalo jumpe tu of kos la..ader pegang2 sikit…biasela…rindu~~~~~

Perempuan C: hum…tak cukup hebat lagi…aku plak!!!hari2..jumpe tau!!

Perempuan D : perempuan D dah diam..dan hanyer tersenyum..kalo aku cakap masti korg tak cayer..aku jumpe pakwe aku 5 kali sehari tau..ni mmg wajib…mesti kowg tak leh lawan aku punyerlah.

Perempuan A,B,C dah terdiam….tapi still gelak2..otak kuning la tu huh….

Perempuan D:hmm…kalo tak cukup lagi…pagi pon aku jumpe..so dah jadi 6 kali sehari…kekasih aku ni..tak pegang aku..sebab dia nak jaga aku…kekasih aku ni.. ….aku jumpe time subuh,zuhur,asar,magrib ngan isyak..best tak???insyaAllah..kalo jumpe dia slalu mesti dia akan bg kekasih yang better untuk aku. Wallahualam

p/s:agak2 berapa ramai yang jumpe kekasih dia 5 kali sehari??kalo jumpe pakwe makwe….sampai tak cukup hari toi tak??muhasabaha diri yokkk…usia tak tunggu kiter
 

6 Budak Comel Komen:

Miss A said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

mcm penah dgar kes2 cm ginik! hihi <3

cik najihah said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hahah x muak ke selalu jumpe wee

A.I said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

jumpa 5 kali sehari tu iA....
tapi khusyuk tu tak tau cemana.
semoga ibadah kita diterima-Nya. iA....... =)

Umie Artoqiemie said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Perempuan D.. wa caya sama lu !!

Solihin Zubir said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

haha.. makan dalam...
sibuk nk jumpa oakwe dunia.. pakwe akirat terabai..

aniki said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

fuh..manyak syok woo kena ayat tu..haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...