Sebab-sebab mengapa UITM lendu diganggu makhluk halus

Pertama kali aku nak cakap sbb2 ni hanya lah khabar2 angin semata2 dan buah2 mulut manusia yang bergerak seperti radio menyampaikan maklumat yg kurang sahih atau entah belum pasti kebenarannya...Jadi jgn percaya bulat2 ok..sapa percaya dia..isi kan tempat kosong hehehe

1. Kejadian gangguan di UITM lendu ada kaitan dengan saka sorang pelajar...Lebih menarik perhatian ada org ckp saka tu dah bergaduh teruk dengan makhlus halus kat UITM lendu tu..ishhh2..mcm tu plak jd nya...kiranya org duk ckp saka2 ni gaduh siap angkat geng jd datang menyerang secara berjamaaah..wow mitos yg sgt tak boleh diterima akal hehehe..

2. Ada kabar angin cakap persembahan ulik mayang adalah salah satu sbb gangguan ni..sumber lain plak ckp bukan ulik mayang tapi menora.persembahan yg berasal dari siam tu..yg pakai kuku panjang semua tu..arghhh..mana satu betul nie..conpiusssssss...

3. Pastu ada lg ckp sbb byk sgt aktiviti nyanyian dibuat dekat sgt dengan masjid..betul ke nie..pelajar uitm lendu sila komen cepat untuk menangkis kabar angin nie

4. Kabar angin lain ckp...org yang amal ilmu itam nak test power..test ilmu dia tp dia pilih uitm lendu..org ckp org tu org minyak..waaa takutnyaaaaaaa...pengsan jap

5. Sumber lain yg sgt tak boleh dipercayai plak ckp ada budak2 kt situ duk main2 belakon jd pocong nk takut kan kawan..jd makhluk2 halus kt situ marah sbb rasa dipermainkan..

6. Dengar kabar angin gak ada budak2 kt situ duk main spirit of the coins.entah betul ke tidak

7. Kabar angin yg paling tak leh blah plak sbb ada tarian Haka...tp dengar2 kes rasuk yg melibatkan dak laki..dak laki tu siap boleh terbang..believe it or not

8. Kolej yang teruk dilanda histeria tu sgt kotor..ada budak2 ckp budak2 kt situ kencing dlm botol pastu buang kt hutan sebelah..entah betul ke tidak..

P.S walau apa sebab sekalipun jom kita berdoa ramai2 semoga dorang selamat dan dijauhkan hendaknya dari bende2 tu

0 Budak Comel Komen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...