Jangan langgar lampu isyarat merah!!!


Harap kita jangan langgar lampu merah mcm dorang nie ye..sbb tu aku sokong AES kt traffic light

4 Budak Comel Komen:

RealNS said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hmm , tak tau nak komen ape. ~ ehhehhe

SURIA AMANDA said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

confirm mati pejalan kaki tu...

myfreeminded said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Saya pun sokong AES tu, kalau tak bawak laju nape tak takut. Laju kalau mudarat orang tu sendiri aje xpe, yang menakutkan bila laju memudaratkan orang lain pulak.

wani sc said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

saya sangat sokong AES. cara pemanduan pemandu di Malaysia memang menakutkan! pelik pula bila hal menjaga nyawa pun nak dipertikaikan. untuk peringatan je pun. kalau tak memecut tak tentu hala takkan kena saman kan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...