Pak Din Satay Jalan Gombak

Semalam kawan aku wan kedah (nama sebenar..dia duk kedah tu panggil wan kedah..kawan lagi sorang wan kelantan sbb dia duk kelantan hehe) ajak g makan satay pak din kat jalan gombak..dia belanja..kalau sendirian berhad jangan harap lah aku nk gi hehehe...mana taknya harga secucuk satay ni lagi mahal dari satay kajang 70 sen secucuk....tapi aku nak g tau kt sini..satay daging dia memang paling sedap pernah aku makan kat malaysia ni..satay kajang pun tak sedap mcm satay ni...satay daging lah..satay ayam aku rasa macam sama je sedap dia ngn satay kajang....satay daging dia empuk dan lembut.fuhhh...kuah satay dia pun sedap..sampai aku tengok kucing pun suka makan satay tu..nmpak kt tepi meja tu dorang bagi kucing mkn satay..betul aku tak tipu hehehe....

Gambaq sebenar hehehe...cedapppppp...

1 Budak Comel Komen:

Frause said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

aku tengok pon bertambah lapar dah nih...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...