Definisi Jiwang Dan Romantik


Kawan aku slalu cakap aku ni jiwang hehe..tapi aku rasa aku tak jiwang pun..hensem tu adalah kot hehe..hensem itu sememangnya dusta semata hehehe...masa sekolah rendah ngn menengah dulu budak-budak jiwang adalah budak yang belah rambut tengah macam tomok new boyz hehe

Haii...saya jiwang hihi
Jarang lah budak laki nak mengaku dia jiwang..mana ada org jiwang cakap dia jiwang kan..org gila pun mana ada cakap dia gila hehe..mereka yang mendengar lagu2 tangkap lentok lagu2 rock kapak dulu juga di anggap jiwang..aku tak dengaq k lagu jiwang2 macam lagu anuar zain ke..aku dengaq lagu wali band cari jodoh...teheee :-P

Jiwang juga dikatakan mereka yang suka membaca novel cinta..novel kasih suci.kihkih.org jiwang juga tengok drama jiwang macam nora elena...ye aku pun tengok drama ni hehe...sebenarnya jiwang dan romantik ni adalah perkara yang sama..dan ia sangat penting di dalam perhubungan suami isteri..cewahhh...

P.S Ramai sekali mengatakan bahawa mereka anti jiwang tetapi tanpa mereka sedar mereka adalah jiwang sebenarnya hahahahaha...

Akhir kata terima lah nukilan jiwang ini kihkih
Cinta sebenarnya tidak buta...Cinta adalah sesuatu yang murni, luhur dan diperlukan. Apa yang buta ialah bila cinta itu menguasai dirimu tanpa pertimbangan......Cinta sering dikatakan ‘buta’ tetapi jangan dijadikan alasan sehingga matahati tidak dapat menilai harga sebuah cinta....Hanya diperlukan waktu seminit untuk menafsir seseorang, sejam untuk menyukai seseorang dan sehari untuk mencintai seseorang, tetapi diperlukan waktu seumur hidup untuk melupakan seseorang...... Tak usahlah sebut cinta abadi jika ada di hati anda untuk berpisah..... Tak usahlah memandang matanya jika anda berbohong kepadanya. Tak usahlah sebut hello jika kelak anda mengucapkan selamat tinggal..... Tak usahlah katakan dia satu-satunya, jika ada orang lain di sisi...... Tak usahlah kunci hatinya,,, jika anda tiada anak kunci untuk membukanya kelak.Cinta lelaki selalunya manis Cinta lelaki sukar meminta maaf Cinta lelaki mudah diagih-agihkan Cinta lelaki susah dipamerkan Cinta wanita selalunya pahit Cinta wanita selalunya kudus Setia dan romantis Cinta wanita pandai memujuk Cinta wanita sanggup terseksa Jika terdera Bila dipujuk mudah lupa Cinta Sejati tidak bertambah dengan kebaikan Cinta Sejati tidak bertambah dengan kekayaan Cinta Sejati tidak berkurang dengan keburukan Cinta Sejati tidak berkurang dengan kemiskinan Cinta Sejati tak pernah terancam Cinta Sejati tak pernah curiga

5 Budak Comel Komen:

cik ayin said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

wewit...hahaha..rimas ah laki jiwang

Kumbang Jingga said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

amboi cik ayin rimas ngn laki jiwang erk...hehehe...entah2 bf cik ayin tu pun jiwang2 hehehe..tak nak ngaku..:-P gurau je jgn mareh hehe

IeRa said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hihi..
Oke wut..
p jangan nak jiwang sangat lorh..
huhuh

izzati wanie said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

woe..jiwang :P :syg

Misz Wati said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Best. Mohon share.

Jemput ke miszwati88.blogspot.com

Tkasih.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...