Harga Pakej Astro Naik Bulan Depan!!!

Aku tengok astro kt sini je huhu

Dengar citer pakej astro nak naik RM15 bagi setiap pakej bulan depan..ermmmm...astro ni pakai minyak ke..tahu lah minyak petrol naik tapi astro bukan pakai minyak pun.tv kt umah pun tak pakai minyak.harga gula memang naik..tapi takkan tv yg kita pakai tu pakai gula kot..hehehe.yang pasti pekerja astro memang memerlukan gula bila minum kopi kt kedai..kihkih...

Tariff elektrik naik pun bukannya menjejaskan sgt pun kt astro..huhuhu..aku rasa sebab yang astro akan bagi mungkin mcm ni kot


"Harga astro masih lagi rendah berbanding di negara jiran"

"Harga astro masih lagi rendah di rantau asia tenggara"

"kami terpaksa menaikkan harga kerana mengikut harga pasaran dunia yang melonjak naik bagi setiap tong.beban subsidi yang ditanggung astro terlalu tinggi hehe"(eh ape kene mengena astro ngn tong hehehe)

P.S Pasni apa lagi nak naikk?????????

3 Budak Comel Komen:

cik ayin said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

terbaek..naek segala bagai..ape pun tak bley

Sis Nana said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

melampau la...soh hackers hack astro lak..agak2 leh x???hahah,,wokey peace~~

Frause said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Lepas nih harga kereta tempatan....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...