(Lawak Lambok) Roti Bakar Yang Special Punya

Nak tahu macam mana rupa roti bakar yang special punya tu? Korang layan la lawak by Lambok kat bawah ni..





 
P.S Roti bakaq ni sedap sbb ada mayonis khas..di perbuat dari bahan kumbuhan burung2 hehehe

7 Budak Comel Komen:

fyy mokhtar said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hahahahhaa. memang bole bakar atas bumbung tu. wakakakkakakaka. ngek betul!!

yatie Awang said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

haha...kreatif tuuu...

Liyana Zahim said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Wuahakhakhakha.. Bapak yg terencat! Hahahahahahahahahahaahahahh~

Frause said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Memang citer dalam family nih lambok wat banyak lawak..tapi aku suka lagi yang cerita kedai makan tu...

kumbang hitam said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

wahahah...kelakar...
entah pukul berapa laa anak-anak tu bangun tido. sebab kalau nak zink tu panas, mesti lah dah dekat nak tengah hari...haha

ainie@inie said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

kreatif btol bapak die

Anonymous said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hehehe mmg terbaek

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...