Satu stadium x solat jumaat.....hmmm apalah nak jadi dgn malaysia ni....



P.S / Ermm..first sangka baik..kesemua yg tak pergi solat tu musafir..hehehe..ramainya musafir..mana tahu kan..yg bapa kt atas ni pun satu bg anak join sampai tak solat watpe..penganjur pun satu..dari kul 12 sampai kul 2.30 tutup lah stadium suh org kuar untuk solat jumaat..ni penganjur pun tak solat gak..hampehnya penganjur..

Kalau wat solat jumaat kt stadium tu rasanya boleh kot kalau dapat atleast 40 orang yg bermaustatin tetap..itu ikut mazhab yg shafie...kalau ikut mazhab lain lebih mudah rasanya..cukup 40 jemaah dh kira sah..tak kira mederka ke..tp kena akil baligh lah ye hehe...

Byk penyelesaian boleh dibuat.tp masalahnya cuma penganjur dah tak islamik dan tak amik berat...yg individu pun terjebak skali.dua2 salah..patut dah leh pikir dah...

1 Budak Comel Komen:

Ismi Iman said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

nh la slh satu pemimpin yg rmai mnusia pandang ringan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...