Nilai rumah di lembah klang dan bandar utama malaysia

Nombor dan angka penting khususnya di sekitar Lembah Klang dan bandar-bandar besar di Malaysia. Spekulasi oleh orang berduit tidak dapat dinafikan merupakan salah satu punca. Fikirkan perancangan awal bagi semua mereka yang berkenaan. Moga pendapatan kita diberkati dan tetap istiqamah atas pencarian pendapatan halal.

P.S / Kerajaan patut lakukan sesuatu supaya spekulator tidak bermaharajalela...bg yg tak paham..spekulator tu org yg suka beli rumah banyak2 pastu jual balik dengan harga tinggi..

Aritu baca dlm paper ckp bank negara dah sekat..hasilnya kenaikan harga rumah dah tak setinggi tahun2 lepas..ermmmm....kerajaan patut main peranan lagi..pikir kan lagi masa depan rakyat2 yg miskin dan berpendapatan sederhana...jgn duk asyik tabuq duit je keje hehehe..rasanya zaman najib lah harga rumah naik mendadak..

Jangan sampai kita mengalami krisis hartanah bila harga rumah tak bersesuaian ngn gaji rakyat..harga dah melampau batas dan tidak masuk akal....rakyat tak mampu beli rumah...

GOVERNMENT PLEASE DO SOMETHING!!!!.....speking plak hehehe

2 Budak Comel Komen:

Sunah Sakura said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

haiyooo...ni la sebab orang da kawen susah nak cari rumah....takdak duit nak beli umah sendiri...huhuhuhu

melyssa_nadiea said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

mmg lah...nak beli rumah pun dah x mampu..sewa rumah lak harga pun tinggi..haihhh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...