Semakin Lama Semakin Malas Menulis Blog..

Erm..rasanya dah jarang-jarang aku tulis entry sendiri slalu copy entry org lain tanpa rasa bersalah je hehehe..entah lah semakin lama semakin malas nak menulis..dah ketagih copy plak hahaha..macam dadah penangan kopi ni..eh silap copy...

Byk sbb buat kita malas tulis entry..satu sbb takde org komen hehe..kedua traffik tak tinggi..ketiga duit nuffnang tak bergerak mcm aku punya hahaha...tapi takpe lah bak kata blogger2 femes tulis entry biar ikhlas walau takde org baca haha..statement pujuk diri sendiri...

Di sebabkan takde keje aku nk share statistik blog aku

Follower (2376)





Pageviews (1,745,278)

Byk refferal dari busuk dot org


Jumlah Post (1386)
Byk copy paste je byk hikhik..jgn marah nanti kena blog


Jumlah Komen (5355)
Tima kaseh byk2 kpd yg rajin komen tu..semua komen anda sy baca dengan penuh ikhlas tau...hehe


Total Earning Sejak Blogging (RM451.71)

Dpt byk ni syukur lah..dpt gak buat duit beli choki choki hehe..blogging ni sronok2 je..erm..kalau buat blog time dari student dulu kan best..dpt byk tu kira besar woo bg student..

Aku start buat blog pun pas graduate...

7 comments:

ikaa said...

wahhh byknya nuff hehe share sikit erkk

ondscene said...

Salam tuan blog.

Jgn putus asa atau mempunyai perasaan macam tu. Blog anda, walaupun ada kandungan copyppaste, tapi pastikan anda letakkan sumbernya.
Kekalkan apa yg ada, dan lagi baik jika entry adalah hasil buah tangan sendiri.
Bagaimanapun, jumlah pendapatan nuffnang anda, bagi saya ,ia sangat2 banyak!

Saya sendiri, sepanjang 4 tahun dgn nuffnang, baru dpt 2 kali cash out dgn jumlah kira-kira RM200 sahaja, dan selepas setahun kali terakhir cash out, ia tak bergerak dlm RM12 hinggalah sekarang.

Teruskan berblog, byk pengetahuan yg dpt diperolehi pembaca disamping memenuhkan masa lapang.

Salam raya dan terimakasih kerana mengunjungi blog saya juga

Kumbang Jingga said...

wahhh admin ondscene komen blog aku hehehe..blog odscene ni femes wooo...staff2 kt opis aku semua baca blog ondscene

Unknown said...

salam kumbang jingga, copypaste je.. saya suka masuk blog ne sebab meriah la.. wpun baru skali dua saya komen.. jagan ingat tidak ada yang baca.. keep it up.. saya punya blog langsung tiada isi.. hehehe!!

Anonymous said...

huhu. hebat :))

najihahfara said...

tinggi la tu..
walaupn malas tapi still trafik mencanak2

Anonymous said...

slm kepada penulis. teruskan usaha anda berkongsi maklumat dengan para pembaca. sy yakin. ramai yg bace blog anda. cuma x berkomen jer. mcm sy, suka bace blog. tp x komen. hehe. kadang bace komen org pon, leh jd lawak. hehe. teruskan berblog k.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Categories

Gambar Lawak (835) Gambar Menarik (365) agama (269) Kisah Kelakar (245) ceritera hidup sang kumbang jingga (242) Berita (223) Info Berguna (74) Fakta Menarik (71) Dialog Kelakar (59) video kelakar (54) Politik (47) Ragam Manusia (35) Artis (29) Bola (23) Kisah Seram (23) Misteri (23) Kesihatan (22) Blogger (17) Science and Technology (17) Tips (17) perkahwinan (15) Flora (14) Kereta (14) Kewangan (14) video menarik (13) Fauna (11) Sejarah (11) korea (10) Wayang (9) Blogger Tutorial (7) Filem Review (7) Blogger Tips (6) Cerpen (6) Dialog Seram (6) Drama (6) Dunia (6) My Original Puisi (6) Pelik (6) bahasa arab (6) kreatif (6) Download (5) Macam-macam (5) Petua (5) resepi (5) sukan (5) Review Blogs (4) DIY (3) Food Review (3) IQ Test (3) Inspirasi (3) Malaysia (3) Seram (3) Wordless Wednesday (3) belajar bahasa korea (3) drama melayu (3) lawak raya (3) Badminton (2) Drama review (2) E-kad (2) Hiasan Rumah (2) Lawak Kampus (2) Logo (2) bahasa jepun (2) cinta (2) kad raya (2) kisah sedih (2) novel (2) product review (2) AES (1) Bahasa Ganu (1) Contest Dan Segmen (1) Fashion (1) Gitar Chord (1) Hadif (1) Kartun Lawak (1) Lirik Lagu (1) Nuffnang (1) Pelancongan (1) Pengalaman (1) Pesuruh jaya sumpah (1) Quiz (1) Review (1) SMS (1) Taman (1) UAI (1) Youtube (1) adam dan hawa (1) bahasa Thailand (1) bahasa penang hokkien (1) bayi (1) gadget (1) giveway (1) herba traditional (1) jdrama (1) jepun (1) kartun raya (1) keyword menarik (1) koleksi sms raya (1) lelaki (1) math (1) pacat (1) raya (1) segmen (1) sms raya (1) teknologi (1)