Jambatan Berhantu Yang Paling Seram Di Dunia!



Jambatan ini di dinamakan Jambatan Chenfu terdapat di Shonghai Chiena. Kretip atau uniknya jambatan ini kerana ia tersangatlah panjang dan seram. Kepada korang yang ada sakit jantung, lemah lutut, gout disarankan jangan tengok jambatan ni lama-lama takut akan mengigau malam. Serious ni!!!




 P.S / Kih kih kih memang tak lawak pun..saje nak tunjuk hantu senyum kt korang wakakakakakakaka...

3 Budak Comel Komen:

Yousof said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Hahahah ciss sungguh!


Aku jenis senang terperanjat, nasib baik aku tengok di siang hari.. kehkeh

Rafhani said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Dah agak dah,sbb tu scroll pelan pelan.hahahaha

Ogy Nordin said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Kussss semangat..tanjat gegurl hehehhehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...