"Perempuan = IKAN"




IKAN SALMON
Bentuknya OK, indah, dagingnya pink muda dan enak dimakan.
Tapi sayangnya mahal, soalnya masih boleh diimport. Sesuai... ada nilai, ada kualiti....
INI WANITA BERKERJAYA.....




 

IKAN AROWANA
Kalo yang ini kalau di aquarium memperlihatkan kesombongan dan keangkuhan kerana tau tubuhnya indah, langkahnya lemah gemalai dan memancing mata.. nakal melihatnya di manapun dia bergaya.....
So pasti harganya mahal kalau ingin memilikinya....
INI PERAGAWATI
, CELEBRITY or keatas........




IKAN MAS KOKI
ini jenis ikan lumayan mahal, indah bentuknya, warnanya, dan lenggak- lenggoknya.
Sayangnya hanya boleh dilihat, dikagumi, tak boleh dimakan, kerana termasuk kategori ikan hiasan.....
INI BINI ORANG.......





IKAN BANDARAYA
Jenis ini murah dan selalu menempel di kaca aquarium.
Kalo sudah menempel, susah sgt nk lepaskannya.... mcm gam...
INI AWEK ALIM, ANAK USTAD nii......(sgt setia kpd suami susah senang ditanggung bersama..tidak mempedulikan hal org lain..yg penting kebajikan suami terjaga)





IKAN KELI
Kalo yang ini harganya murah, bisa dimakan dimana saja.
Banyak dijual di tepi jalan, harus hati-hati
INI AWEK TEPI JALAN........







IKAN PAUS
Ikan paus comel..nak dekat kadang2 takut..takut dia hentak kita..ikan paus juga sensitif jadi berhati2 la..ikan paus
IBARAT WANITA YANG OBESITI..(Kalau jenis paus pembunuh..paus ni nampak cantik..tapi paus ni ganas...orang selalu cuba2 nak pegang paus ni..tapi awasss...paus ini boleh la di ibaratkan sebagai perisik wanita yang cantik lagi mengiurkan... tak mustahil tulang2 kau leh dipatah2kan..)



IKAN BILIS
Bentuk dan rasanya gitu- gituuu... saja.
Selalu sedap dimakan kalau tidak ada sayur atau tidak ada lauk yang lain....
INI BINI SENDIRI....


P.S Gurau2 je..jgn sensitif sgt k..hehe 


Sumber: Email

Sumber asal:Forum Indonesia

11 Budak Comel Komen:

cintatulip said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hahaha.. terbaik la... last skali ikan bilis di samakan dgn bini?? hampeh! hahahahaha

Cik MataKuyu said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hahahaha.. nak jd ikan bandaraya lah.. tp, nak jd ikan salmon gak.. haha.. best entry.. lawak..

era kecik said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ikan mas koki tak pernah dengar .. hahaha

Aesya Zealous said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

haahah byk tul jenis ikan yg dikaitkan dgn perempuan..

ReYnn said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

:ohno kj..kenapa?why why why disamakan reyn dgn ikan? :hampa

fyy mokhtar said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ciss cssss. ahahhahahaa.

Cik Gee said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hahaha ngoksss! ade disamakan ikan bilis dgn bini. hak3... :)

cik jue tomey said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

aiiikkk...bini sndiri jd ikan bilis??adeh..klu ckp ikan emas ok gk

Atiqah Wadiah said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

sy ikan salmon..hik3..tiba2

SyasyaHaha said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

haha yg ikan bilis tu takleh blah.kah3!!

Momoe Qie said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ahahha terbaikkk mohon izin nak share..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...