Gambar Di Mekah


P.S Sampai cmtu skali respek diorg kat najib ,dasat ahh..konsep berpegang tangan ni sbenarnya konsep perpaduan tau..hihi..jgn salah sangka plak hehe...

12 Budak Comel Komen:

LoVe HunTer.. said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

amboi camtu skali ha~

KUKUMALU said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

semoga berbaloi dan dpt tgk hasilnya bila blik msia nanti.

Anonymous said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

orang-orang kenamaan memang ada laluan khas. pemimpin lain pun sama jugak

zakeri said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Apalah sangat dengan keselamatan yang diberikan oleh pak guard2 tuh...

IKATIQA said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

x perlu wt begitu

Anonymous said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

@Anonymous

Presiden iran tak macam tu pon..orang kenamaan jugak tu..

Anonymous said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

nanti time mati..dia pn cam mnusia biasa jgk

Anonymous said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

najub je camtuh..pemimpin luar xde pn cmtuh...

Anonymous said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

waktu nak mati nanti...takdak layanan vvip dah...

Anonymous said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Mmg ini adalah protokol seluruh dunia untuk semua pembesar negara termasuk lah Iran..c google bebetul...presiden Iran pun kena camni juga cuma kebanyakan gambarnya telah di crop...jgn persoal apa yg kita tak tahu..takut jatuh FITNAH..sy tgk gambar ni tlh tersebar dgn meluas dan jadi buah mulut org..klu yg dickp tu elok takpe..tapi semuanya umpatan dan fitnah...Astagafirullah...

puteri said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

rasanya tk perlu la buat mcm tu..mcmtak percaya dengan kuasa yang Esa jee...Allah kan...bergantung harap padaNya shj...Insya Allah..Allah ada

vamfreak yunie'z styLetto said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

perhhhh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...