Pengalaman memalukan dlm hidup korang...

Adakah korang pernah buat bende2 yg memalukan mcm kt bwh nie

  1. Tersilap masuk tandas berlainan jantina..masuk tandas pastu nampak pompuan..rupa2 nya bukan pompuan tp mak nyah hehe..
  2. Nak masuk lorong tunai tapi tersilap masuk lorong touch n go..
  3. Bulu hidung terkeluar masa dating...
  4. Tercirit dlm suar masa sekolah rendah..
  5. Silap duduk dlm panggung wayang..
  6. Lupa tutup zip
  7. Pakai tudung dan baju kaler lain2
  8. Pakai kasut sebelah lain..
  9. Terkentut dengan kuat semasa dating
  10. Terkentut dengan kuat di khalayak ramai..
  11. Tidur dlm klas atau kuliah pastu cikgu nampak dan baling kapur kt kite..
  12. Kena denda ngn cikgu kt depan perhimpunan
No 3 aku pernah kena kihkih...korang plak apa yg korang pernah buat...

3 Budak Comel Komen:

myfreeminded said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Ish malu lah nak cakap kat sini tapi ada kat dalam list tu. hahaha..

Amanda Suria said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

2, 4, 5 ,6, 8 tu semua pernah buat...hahahahahahahaha

effort lab said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Diam2 je la kot. kang kantoi pulak nanti adoi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...