Bdak2 Zaman Skrg Apabila Ditegur


P.S / Bukan aku yg tegur tp org lain..org tu tegur budak tu sbb dia ada kata macam2 kt mak dia dlm facebook..semoga dia berubah..sama2 doakan

12 Budak Comel Komen:

shaerin said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

-.-"

speechless bdk2 cenggini . kalu adek aku, aku hempok bagi sdar ~

Farahin Izzati said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

menjatuhkan ijem seorg wanita, waduhh, semoga mereka sedar dengan kesilapan mereka, insyallah :)

nini said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

huhu...dasat nye budak ni...

Shahada Fauzi said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

dapat kat aku mmg kena ajar cukup2 le budak2 ni semua..belajaq kot mana jadi kuang ajaq sungguh macam ni..(-_-")

Nur Emilya said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Mak aihhh kuang ajaqqq sungguh.
Kalau adik aku ni, memang dah lama kenaa!

leeza said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Terukyaa bahasa, terpengaruh dengan kawan laa tuu.

najihahfara said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

bahasa teruknya

✿GUCCIEY LAVENDER✿ said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

speechless. nauzubillah min zalik.. haihhh.. ini ke dipanggil dunia akhir zaman? wallahua'lam.. same2 lah kita menuju ke arah yang maha Esa

Rafhani said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Harap anak-anak saya tak berperangai begini.Nauzubillah

BUNDA a.k.a KN said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

MasyaAllah..

Amanda Suria said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

budak baru nak belajar menggeletis mcm ni le...

sometimes , fake is must said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

mak dia da xde baru ada akal ni ..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...