Sejuk Mata Memandang

Sumber:Facebook Ustaz Azhar Idrus

Walaupun mereka pakai niqab atau bahasa melayunya purdah tapi masih nampak cantik.sejuk mata memandang sejuk lagi ibu yang mengandungkan dorang hehe..rasa macam nk kahwin je ngn dorang ni tapi rasanya tak layak kot sebab aku tak sehebat dan sebaik mereka..hehe

Seindah hiasan adalah wanita solehah

Mujahid Solehah


Cuba teka sape ni

Hehehe...itu nur fazura..artis malaysia..adakah dia sudah insaf?????panas panas..eh dah jadi cam melodi plak KJ ni hehehe...actually nur fazura ni cuma berlakon dalam drama..hehe..sayang seribu kali sayang kan..KJ rasa dia nampak dia lebih cantik begini.semoga dia berubah lah hendaknya....

Eh camne heliza helmi leh tersesat masuk blog KJ ni hehe..malu lah KJ hehehe...

“Nafsu mengatakan perempuan itu cantik atas dasar rupanya. Akal mengatakan perempuan itu cantik atas dasar ilmu dan kepintarannya. Dan hati mengatakan perempuan itu cantik atas dasar akhlaknya.”

Sumber:
http://cintaillahi84.wordpress.com/
http://rospella-strawberryspongebob.blogspot.com/2011/03/artis-mingguannur-fazura.html

4 Budak Comel Komen:

Sis Nana said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

waaa....sis nana pon suke tengok kwn2 yang brpkaian camni....siyez suke gilerr...ok peace~~~

Flow Cahaya Jannah said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

sangat cantik dan ayu sekali! :)

kumbang hitam said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

kumbang jingga, tolong kenalkan kat aku satu.. hehe

Norashiqin Kamaruzaman said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hehe nice =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...