Kisah Makhlus Halus


Kisah ni dah lama berlaku.semasa aku dan adik aku sekolah rendah lagi...perbualan antara aku dan adik aku...

Situasi:Malam jumaat sambil melepak di luar rumah menghirup angin malam sambil aku main gitar kapok....

Adik:Abang pernah nampak makhlus halus tak?

Aku:Isk adik ni memalam duk cerita pasal makhlus halus...

Adik:Tak lah cuma tanya je..pernah nampak ke tak...

Aku:Abang mana pernah nampak..adik pernah nampak ke makhlus halus??(soal aku dengan penuh seyes)

Adik:Erm..adik pernah nampak makhlus halus lah abg...

Aku:Huhhhh!!biaq betui dik..kat mana adik nampak

Adik:Tu kat situ!(sambil menunjuk ke arah seekor semut kat tanah)heheh

Aku:Dushhhhhpunched (aku bagi penampor jepun kat dia)..itu bukan makhlus halus lah..itu semut..memang lah semut halus...huhuhu


P.S Bab aku bagi penampor tu tipu je hehehe..kalau aku bagi penampor adik aku..aku plak kena penampor ngn abah aku hehehe

6 Budak Comel Komen:

puteri ain said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hahaha...sabo jela..
buat suspen je tadi masa mula2..hehe

fiza said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hehe

fyy mokhtar said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

wakakakkaka/ lawok. ==' ape lah. wakakakaka

Norashiqin Kamaruzaman said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hahahahhaah.......... XD kena tipu ngn dak kecik... BL terjah sini....

belogkiter said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hihi.. pandai tul adik tu buat lawak ...

cik ayin said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hahahaha :p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...