Eh!!Justin Bibir ni muka cam pompuan lah..

Yup skang dah ada bukti yang muka justin bibir ni memang macam pompuan.dulu ramai peminat justin bibir tak boleh terima yang muka justin bibir ni cam pompuan..hehehe

Tak caya tengok muka gadis ni..nama dia dani shay..

Justin Bieber

Dani Shay
Pic2 dia yang lain


Lagi satu dia ni pun leh nyanyi ngn menari gak macam justin bibir..jom tengok vid dia..





P.S Aku rasa mesti pelik kalau dani shay ni kawin ngn justin bibir hehehe...

P.S Patut lah laki pun ramai minat justin bibir sebab dorang ingat justin bibir pompuan...great discovery hahahahaha

Sumber:http://billyinfo.blogspot.com/2011/04/remaja-perempuan-ini-sering-dsalah.html

6 Budak Comel Komen:

ainina jelani said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

tak minat bibir tu. :huh

►AdamXis◄ said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

assalam...itulaa muka cam pompuan...huhuhu.Kawan aku yg tak knal dia nie laki ke pempuan siap kata dia "cun" gile...bhahaha

cik ayin said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hahaha..kan...minat betol buat story pasal justin bibir ni..

sweet stalker said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

frust tak dapat pergi concert dye.. :(

Jejaka Terhangat said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

wahh..shay..better than bieber..."i was like..what the hell are you talking about"..ahaks..thumbs up..

Izzuddin Fauzi said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Bibir itu mmg bergitu, huahua :D


myetech9[dot]com @ Enchik Nine

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...