Apa kata artis tentang hudud


Ekcili perasaan aku bercampur sedih dan kelakar bila baca kata-kata dorang ni..sedeh sbb artis yg aku minat heliza ada dalam ni..huhuhu.pastu dia komen tak bape nak kena lah huhuhu..cedeh2..takpa lah heliza..maybe heliza tak tau kot..huhu...kelakar pulak bila si enot ckp kalau zina kena sula hikhikhikhik..tak caya korang baca kt bawah nie..kena bersangka baik maybe enot terpengaruh ngn filem klasik dulu tajuk dia semerah padi kot..sbb ada adegan sula sbb berzina hehe...

Korang leh baca dengan lebih terperinci kt bawah..










P.S Bukan salah artis sepenuhnya sbb dorang tak tahu sgt pasal hudud..even masih ramai lagi tak tau pasal hudud termasuk aku..kena banyak lagi belajar...

9 Budak Comel Komen:

fiza said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

emm. bagi aku la kan, kalu xtau xyah la jwb..ke salah?

KUKUMALU said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

elok sgt lah tuuu g tanya artis..

adehh

Sis Nana said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

pegi la tanye alim ulamak ke yang lebih arif tentang ilmu agama ni..kalo ta taw lebih bek diam..ta pon cakap je la no komen..susah sangat ke??

*apepon heliza dah mintak maaf pasal isu ni..suke la ngan die tu..hekhek~~!

SaL_HaSa said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

saya pun masih belajar ttg agama..tp pendapat sy ttg isu ini, sudah trtulis dlm al-Quran, maka wajib dilaksanakan. kepada yg menolak hukum hudud maka samalah seperti menolak al-Quran juga menolak hukum Allah..cuma skrg ni masyarakat perlu lebih didedahkn n diberi sebnyk mungkin pngetahuan ttg hudud. ssungguhnya hudud bukan menzalimi. buka minda kita utk lebih memahami apa itu hudud..insyallah akn beri kebaikan kepada semua.. wallahualam....

Frause said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

takda negatifnya HUKUM HUDUD

hud aikara said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

saya menyokong hudud tapi yg buat saya ragu-ragu ialah orang yg mahu melaksanakannya. bukan benda main-main hudud ini.sbb pada pandangan saya mereka beria-ria nak buat tapi saya tak nampak persediaan, kesungguhan dan keihklasannya. yang saya nampak semua mabuk kuasa. maaflah bukan diorang aje. semua org politik. SAMA SAJA.

Anonymous said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Berani kerana takut kerana salah

MINSYAM said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

mcamna nak laksana kalau tak ada kuasa..so kena dapatkan kuasa dulu. mcamana nak dapatkan kuasa, kena tumbangkan umno/bn dulu, mcmana nak tumbangkan umno/bn, PRU13 ni sokonglah PR

Hamba Allah said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Xsmstinye skong PR hudud dpt dlaksanakn..DAP sah2 tolak Islam apetah lg nk stju hudud dlaksanakn...tp sy akui bg yg mnolak hudud sme spt mnolak agama Islam 2 sndri sbb iyenye tuntutan dlm Islam,hukum Allah,jd xde ape sbrg alasan bg umt Islam utk brdolak-dalik mngatekan hukum hudud ni sesuatu..bg yg xnk mngenali n' Belaja hukum tuhan ni yg memandai2 nyatakn pendapat sndri mngikut kesesuaian dr,jd ape bezanye dgn kaum kafir yg dlu nye bible 2 kitab injil yg di Ubah suai mngikut kesesuaian mereka,sedangkn kitab 2 juga dtrunkn Allah..jd klu kte abg umt nabi Muhammad mngakui yg kte beriman n' brpegang pd al-Quran sbg pnduan hidup,jd mngapa kte mmpertikaikn ape yg dh trtulis ddlmnye..bg yg brckp mngikut pandangn sndri smte2 mennjuk2 pndai brckp Hal agama,Adalah lbh baik jgn buat sbrg Ulasan sbb nnt Hanya akan mnimbulkn fitnah Kpd agama sbb yg mmbace nnt klu bkn islam mnganggap Islam ni agama yg blh dplih2 hukum nye mngikut keselesaan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...