Semangat Menahan Sakit

P.S Semangat budak ni menahan sakit harus ku contohi sbb..sbb..sbb aku takut doktor gak hehe..eh silap silap..doktor yg tak takut kt aku ehehe..tingat masa sekolah rendah dulu kena cucuk vcg..ada kawan aku yg larik masuk kebun pisang pun ada..hehe..aku tak larik beb..aku brani dan hensem hehe..cuma aku larik masa doktor gigi nak check gigi ja wakakakaka...

7 Budak Comel Komen:

Halawatul_Insyirah said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

esok saya kena ambil darah. waaa. benci.. benci.. sbb takut :))

KUKUMALU said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

sangat kental muka budak tu hehe

belogkiter said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

lawak campur comel muka dia.. mesti nak tahan sakit punya pasal sampai jadi macam pengganas lah pulak

Liyana Zahim said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

huhuhu.. smpt lak lari lam kebun pisang kan.. pdhl nk fly tu.. ahaks..

pingu said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

kj penakut nk jpe doktor gigi...haha..apadaa...

aniki said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

penuh perasaan budak tu kena cucuk

dila bahar said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

xleh blah muka dak ni... kental sey...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...