Perkara yang korang perlu tau tentang...NASIK!!

Sekiranya korang mengangkat sirap sebagai minuman pujaan korang... nasik tidak harus dilupakan kerana ianya berada didalam kelas yang tersendiri... Nasik atau nama sainsnya klopiris gutanami adalah sebenarnya makanan yang menguasai dunia pada masa kini.. tanya la sesiapa pun.. hatta Obama.. beliau mesti tahu perkataan NASIK... begitu juga dengan Ronaldinho yang sudah pandai berbahasa melayu di mana beliau pernah keluar dlm Iklan dan berkata "Memperkenalkan nasik keluaran Breeze.. Jom makan"...

Begitu jugak dengan radio ERA yang menganjurkan pertandingan "Aksi Nasik" dimana radio lain tak penah pun nak buat "Aksi Pizza" ke "Aksi KFC" ke... 

Percaya tak... Dalam seminggu anda akan makan nasik sebanyak 7 hari tetapi KFC ke Pizza ke mungkin sekali je anda makan atau tak makan terus....

Lihatlah betapa besar KUASA NASIK.... walaupun Celcom dok mempromosikan KUASA BOLASEPAK DUNIA... namun KUASA NASIK tetap power....

Fakta tentang NASIK:
1) Skuad brazil kalah kepada perancis sebab Ronaldo kuat makan nasik menyebabkan badan dia cam bluehyppo..(fakta:makan nasik leh jd gemuk hehe)
2) Pelakon fofular mcm Jalaluddin hassan pun pernah berlakon iklan nasik
3) Nasik adalah satu-satunya makanan yang ada jabatan iaitu BERNAS.. tetapi makanan lain takde...
4) Jangan panggil melayu kalau anda tak penah makan nasik...
5) Nasik penah memecah belahkan sebuah kenduri perkahwinan dimana didalam nasik tersebut ada mayat tikus mondok hehe...
6) Nasik lah yang mempertemukan Siti ngan Datuk K dimana semasa pertemuan pertama, mereka sedang makan nasik
7) Leornardo Da Vinci pernah berkata "Tanpa nasik jangan harapla monalisa ni nak jadi"
8) Anda akan dicemuh oleh orang kampung sekiranya kenduri kahwin yang anda buat tak hidang nasik...
9) Datuk Azhar mansur cepat sampai ke malaysia setelah berpusing satu dunia kerana satu... ingin memakan nasik lemak...
10) Sehebat-hebat beckham... sehebat-hebat Obama... sesiapa pun.. nasik pasti lebih hebat sebab nasik la aku puja... tapi orang lain ni aku tak puja pun.. tu tanda nasik tu hebat...

Oleh itu... sesiapa yang anda nampak ngengada nak makan nasik.. asek makan pizza je.. tempeleng je... TANPA NASIK.. KITA PASTI TAK AKAN MELIHAT DUNIA..

P.S Arghhh NASIK nie membuat kan aku ketagih...dlm dua hari tak makan nasik tak leh hidup wooo....ada candu ke dlm nasik..ke memang nasik tu sgt sedap hehehe

Facts: Suku-suku pada zaman batu yang tidak pernah makan nasi terbukti TIDAK PERNAH mengidap tumor, Alzheimer, osteoporosis, ataupun Parkinson.

4 Budak Comel Komen:

g0m0k9enDek said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

betul juge kan facts yg last tu.. hahaha

Ima Amalina said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

haha..enjoy reading here..follow me back :) http://whispergurl.blogspot.com/

belogkiter said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

emm.. macam macam . tak terfikir tapi kreatif lah..

Puteri Katak said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hidup untuk makan nasik . :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...