Interview Dengan Warna

Ali pegi interview kerja sebagai setiausaha.

Bila pengurus nampak dia dengan pakaian yang tak kena konsep dan juga rambut yang berwarna belang putih dan emas, dalam hati dia mula membentak;

“Argghhh! Orang macam ni pun ada!”. Tapi apa-apapun dia kena interview juga si Ali ni. Jadi dia pun tanyalah Ali,

“Kalau awak dapat buat ayat dalam bahasa Inggeris dengan menggunakan perkataan yang saya bagi, saya rasa awak ada peluang untuk kerja ni! Perkataan-perkataannya ialah GREEN, PINK, YELLOW, BLUE, WHITE, PURPLE dan BLACK!”.

Jadi Ali pun berfikir sejenak dan kemudian menjawab… 

“I hear the phone GREEN, GREENGREEN… , then I go and PINK up the phone, I say YELLOWBLUE’s that? WHITE did you say? Aiya… ! wrong number la… Don’t PURPLEy disturb people and don’t call BLACK, ok? Thank you.”

Lepas tu pengurus tu terus pengsan!

P.S So kreatif lor hikhikhik..x lawak pun wat2 lah lawak ye hehe..bye2

6 Budak Comel Komen:

Yatie Awang said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

lawak juga ayat tu hahahha

akmal said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

kreatif jugak otak ali neh

sea_lavender said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

lawak la ~~ klu cm ni interview sbnr siap2 kan la persiapan dgn word2 warna ~~hehe=D

asema . said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

LOL XD
alyhough before ni pernah dgr ,
tp bile dgr balek stil lawak hahaha XD

belogkiter said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hihi. kreatif sangat sampai pengsan

E Ja said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

extremely creative! geliga punya otak nih

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...