Isk2.. perempuan gaduh di kedai kasut..


Selepas kita dihangatkan dengan video kanak2 langgar lari di china..arini kita dihangatkan lagi dengan video perempuan gaduh kt kasut plak gara-gara berebut lelaki..isk2.dan takde bende lain ke nk rebut..rebut lah ayam ke kucing ke tenuk ke...kengkawan dia boleh plak rakam sampai abis pastu tak tolong leraikan plak..pastu siap upload dlm tenet bagi satu dunia tau hahahaha...sungguh dasyat dan moden remaja skang...



P.S Part tampar tu sungguh epik bagai drama melayu hehehe..lagi satu kedai kasut di atas hanya sekadar hiasan je hehehe...

6 Budak Comel Komen:

Halawatul_Insyirah said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

err. xde link video ke. nk tgk :D hehe.

THE LEKAT LEKIT STORY said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

saya ada share video tu kat FB tadi.. kelakar je tgk. Biasa la adik2..

♥CIK SHA♥ said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

budak2 baru nak membesor..hmmm..

Frause said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ala tak cerdik lagi tu....hahahah..macam lawak jugak aku tgk

cikzsmile said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

salam.
Astaghfirullah,aku dh tgk video nie kat fb.
maruah weh maruah. jaga la sikit
malu pegi mana?

shaerin said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hehe , nampak sgt bebudak-nye~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...