Eeuwww..Uweks..Geli Siot!!

Dah lama aku tak menulis kt blog nie..ye lah aku asyik mengopy dan mengepaste je keje aku haha..busy dowh nk tulis hehe..korang mesti rindu tahap tenuk kan nk baca tulisan aku..uwekk pasannyerr aku nie kan kan hehe..

Korang mesti pelik baca tajuk tu..ye la nape tetibe je aku uwek2 geli bulu ketiak..klau korang pun bukan setakat bulu ketiak abis semua bulu geli kalau korang nampak apa yg aku nampak kihkih..bende nie jadi masa aku nk g beli nasik kt masjid india..

Apa korang rasa bila tengah duk syok jalan korang ternampak sepasang bangla jantan sama jantan jalan berpegangan tangan...rapat mcm tak nak lepas dah..pastu baju matching plak tu...eeuww uwekk..geli siot hehehe...

Dorang pegang tangan sebijik mcm nie

Adakah korang akan berpikir mcm nie;
  1. "Wow dorang nie mesranya..kawan baik kot"
  2. "Eeuw geli nyer..nk terkuaq isi pankreas aku tgk dorang"
  3. "Isk2..homo sapiens betul lah dorang nie..nabi tak ngaku umat woo"
Ye lah tak salah pun laki pegang tangan laki tak dosa pun kan..laki pegang tangan pompuan lagi dosa kan..bukan muhrim lah hehe..kalau pompuan pegang tangan pompuan tak bape pelik sgt..nampak sweet je tambah2 kalau dorang comel hehe.lebih2 org ckp kawan baik giler tu..ke mana je berdua...pompuan ni sifat keintiman lebih dari lelaki.kenkadang baju g kuliah pun pompuan leh tukaq2 sbb tak nk nmpak asyik pakai baju yg sama g kelas huahuahua(Penah nampak kt matrix hehe).so kesimpulannya tak semua pompuan berpegang tangan tu lesbian kan...

Kesimpulan yg dpt aku simpulkan disini berkaitan keromantikan mat bangla pegang tangan sesama jenis tu mungkin agaknye mak dorg penah pesan kot..

"sampai M'sia nnt pegang tgn abg ko, nnt takot ilang"

muehehehehe~peace

10 Budak Comel Komen:

Liyana Zahim said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

A'aa.. Lau laki pgang tgn laki tu ade kecelaruan identiti yg berlaku lah tu.. Tp bangla suke pgang2 tgn juger.. Maka samakanlah mrk dgn bangla.. Wakakakaka..

♥CIK SHA♥ said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

takut hilang?ehehe..

aku pun konpius..nape kalau pompuan berpegangan tangan orang rileks je tak kesah..tak pikir pun bukan2..kalau lelaki berpegangan tangan mule semua pemikiran negatif pun terkeluar..macam pelik kan?

tapi kalau aku nmpk laki pegang2 tgn gitu pun aku cakap depa gay..huahuahua..

cikzsmile said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

salam. haha. geli2 jgk tapi bersangka baik je la. mungkin btol ap yg mak diorg ckp. kih3 !

Muslimah Optimis said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

heheheh... kami selalu je keluaq pegang tangan member tambah2 bila nak melintas jalan.. keh3..

hurmmm.. kenapa orang geli bila tengok lelaki berjalan berpegang tangan berdua sebab lelaki kan dianggap sebagai insan yang gagah jadi mecam pelik je la bila lelaki pegang tangan

noonaQQ said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

cewah~isi pankreas yg nak terkeluar tu.dun paly2..hahahaha

dee said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

takde ah. biasa je.. ok pe :p

NasZ said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

dorang adik beradik kot? *bersangka baik.

cik fyza said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

slalu je nampak... cm geli2 usus plak tengok.. aduhai [=="]

aniki said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ayat tak leh blah last sekali tu..hahaha..

Kacang Peace said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

abang ipar aku cakap...adat orang banglaa kalu bezfrend tuu die pegang tangan ..kirenyaa 1 penghargaan tuk sorang sahabat kepada shabat nyee laa... p x tau ar sjauh mana kebenarannye tu...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...