Makwe yang jujur

Sepasang pakwe-makwer tengah memandu di highway ayer keroh telah di tahan polis.

pakwer : ada apa masalah encik ?
polis : anda di dapati memandu melebihi 110km
pakwer : mana ada encik,saya cuma pandu dalam 100km jer mungkin meter saya rosak kot..
makwer : abang tak baik tipu polis tue tadikan abang pandu lebih dari 150km

polis : saya juga akan saman encik kerkenaan lampu brek encik tidak berfungsi
pakwer : yeker lampu brek saya tak berfungsi? saya tak perasaan encik minta maaf,nanti saya betulkan
makwer : abg..kan abg dah tahu berkenaan lampu tue rosak 2 minggu lepas..saya sendiri beritahu abg ..

polis: saya juga akan saman encik sebab encik tak pakai tali pinggang
pakwer: saya baru jer bukak encik.masa encik tahan saya
makwer : abg nie..kan abg tak pernah pakai tali pinggang tak baik tipu encik nie

si pakwer yang tak tahan dengan kerenah makwer dia terus melenting.

pakwer : diam ler ko,semua ko beritahu polis ko nak aku kena saman apa??lurus banggang betul ko budusss,aku tepok paler ko kang
polis : cik,,selalu ker PAKWER marah cik macam nie??
MAKWER : tak lerdia jarang marah saya..kalau marah pun masa dia ISAP GANJA jer

5 Budak Comel Komen:

belogkiter said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

memang jujur betul. ke lurus bendul. hehe

cikzsmile said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

salam. mesti makwe dia tak suka dia. sbb tu kje kantoikan dia jer. haha

aniki said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

mintak jauh dari awek camni..

dila bahar said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hahahaa... jujur membawa kepada kantoi... hehee

dila bahar said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

@cikzsmile

setuju :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...