Terharunya baca komen dorang nie.....

Tengah duk baca2 komen dlm blog aku nie..ada dua komen yg aku rasa sweet sgt dan romantik jiwa2 hehehe..mulanya si gadis komen dulu kt entry nie 'Wanita lamar lelaki amalan terpuji' pastu dua tiga jam pastu bakal suami dia plak komen..hehe..ni komen dorang



Rasanya si gadis kot yg tunjuk entry tu kt dia hehe...maaf lah tunjuk komen ni kt blog sy ye hehe..bukan ape boleh jadi panduan kepada mereka2 di luar sana yg masih mencari..hehe..yg baik itu kena lah sebarkan hehe..mcm pandangan aku lah..kalau dh jupe tu terus je kawin..wat solat istikarah..pastu tanya ibubapa..minta restu pastu apa lagi tak reti2 nk kawin kihkihkih...jgn tunggu lama2 sgt..kawin buat ringkas2 pun dh cukup..janji sah hehehe...

6 Budak Comel Komen:

Yana Libra said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Sweet nye~~~~ :D

Makwe Kintan said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Saidatina Khadijah pun melamar Rasullullah SAW...^__^

ecadwinkyasha said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

so sweet :)

nurulsulzali said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

I...L.I.K.E...S.O...M.U.C.H

belogkiter said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

sweet nya... alhamdulillah... moga moga jodoh dia orang pnjang dan diberkati Allah

Ckin Kembaq said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

memang sweet.. ^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...