antu peminat ziana zain??

So, saye ader sorang kawan namer Dee, Dee nie ader sorang pakcik, diorang duduk kat tepen.. satu hari diorang nie nak berjumpa dekat pekan taiping.. sbelum pakcik dier nie sampai taiping nie pakcik dier kene jalan satu jalan yang memang terkenal dengan keangkerannye.. tengah2 jalan tue dier layanlaaa satu lagu ziana zain nie.. Tajuk madah berhelah kott.. tetibe dier dengar macam ader something wrong dengan lagu tue.. so dier tutup aa radio, biler dier tutup jer radio skali ader bender sambung nyanyi lagu tue dari blakang.. aper lagikk cuak laaa dier sbb dier dalam keter sorang2..haha...

Tibe-tibe keter dier makin lame makin laju macam ader orang yang tolong tekan minyak keter dier. Dier tekan2 brek tak bley brenti macam brek kener disable.. punyer laaa takutkann... takut accident.. dier dah berserah jer laa.. keadaan tue berterusan sampaaiilah dier lepas satu simpang empat nie, terlepas simpang empat nie, terus brek keter berfungsi and automatically kete tue brek emergency, sib baik kete takder kat blakang. lepas tue keter tue terus bley jalan macam besa... sejak hari itu, kater C Dee, pakcik dier tidak lagi mendengar lagu2 Ziana Zain..wakakakakakaka

P.S/ Kisah ni adalah kisah benar dr pengalaman seseorang..believe it or not!! hehe

5 Budak Comel Komen:

dear yayah said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

eh, yeke? dl psl lagu p ramlee pn ada gak kes cmni.. wallahualam

Miss FS said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Hantu pun memerlukan hiburan gak..=)

sea_lavender said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

heee.. mmg jalan tu kot de sejarahnya dgn ziana zain~~ngeee

Yana Libra said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

seram je..nasib baik tak accident ~

asfira aminuddin said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hahahaha. seram gila! dia terbayang je kott. :P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...