buku ABC zaman skang.. Z for?

Ini bukan photoshop memang betul2 buku ABC yg di beli oleh sorang bapa kt giant...hehe..kesimpulannya jgn beli kt giant..beli kt pofular lah hahaha

 

10 Budak Comel Komen:

diba said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

oo..kat giant ek..xmo la beli..

Sky Before Pinky said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

uikss... dulu..Z for zebra.. zip.. ni dah terlebih advanced..untuk kanak2

Rapunzel Cikilolo said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

buat buku abc sendiri la lain kali. hahaha

♥♥ Lady D ♥♥ said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ishhhh pe la dunia skrg..

chepah ila hussein said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

saya pernah tengok buku ni.apa ntah nama publisher tu.saya pun pernah jugak beli buku ABC keluaran publisher yang sama ..... diorang bagi contoh untuk ABC tu cam tak sesuai dengan kanak-kanak. Contohnya yang ada dalam buku anak saya R untuk Rhodensia (tikus).Kan susah untuk kanak-kanak nak sebut.

Saya rasa harus ada pihak yang perlu menegur publisher ini.

Gambar XXX (klik) said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

maaaak ai... awalnya dapat pendedahan...

AsH ShiKaNo said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

macam2 dunia skang.. pening mak bapak lau anak2 byk tya pasl nie t..huhu

syira syah said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

HAHA!
dulu z untuk zip.
nasib baik t takkk....
adehh!

Fendy said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ermm...siapa yg cipta?bole report ni...

nora amila ghazali said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

teruk nya... ish2.. tak sesuai tuk pembelajaran kanak2 la.. errmmm

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...