Aku takde lah mcm ni kot..hehe...



P.S Laki normal lah notification tu sikit..lebih2 lagi lelaki yg tak bape comel cam aku hehehe..tapi kalau fb laki yg muka agak hensem mcm Dr Rozmey Jus Mate 5 ke, Aaron Aziz ke mesti byk punyer notification..hehe..

4 Budak Comel Komen:

Rapunzel Cikilolo said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

sebenarnye notification tak payah beriye sangat nak tengok. kan? huhu~

mira maisara said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

wahaha.. rimas kalau ade orang send game request -.-

mumui said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hahaha... nak wat keje pun xsenang hati...

E Ja said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hakhakhak...mmg ptut pun kasi rosak je lappy tu.hihi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...