Hobi Baru: Bela Pokok Cactus


Skang aku ada hobi baru..bela pokok cactus kecik hehehe..comel kan hobi aku..ye lah tuan dia pun comel hehehe..pokok cactus ni memang senang giler nak jaga..orang giler pun leh jaga hehe...siram air jarang2 pun tak mati..hebat kan pokok cactus ni...cactus ni sebenarnya kawan aku yang bagi hehe...dia cakap cactus ni leh wat nyamuk takut hehe..betul aku tak tipu..sejak aku bela pokok ni nyamuk dah kurang banyak..so kira macam ubat nyamuk semulajadi pokok ni hehehe..

P.S So apa lagi jom bela cactus ramai2 hehehe

14 Budak Comel Komen:

pingu said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

mmg pokok ni org panggil cactus halau nyamuk...ni bkn tipu2x...ni btl2x...kt cameron highlands ada byk jual...hehe..

Kumbang Jingga said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

yeke pingu..kalau tau leh beli bnyk2 hehehe

►AdamXis◄ said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

assalam...owh yer ker halau nyamuk...dlu ada gak bela,makcik ku bagi...tp x tau pun halau nyamuk...skrg semua dh kering mati

H.J said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

pokok kaktus tak leh makan buah..baik tanam pokok durian..haha

Onitsuka_hana said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ya ka bleh halau nyamuk?? halau tikus n lipas da x? mesti beli punya lah..teringin nak bela cactus.. Tunggu hana p cameron n beli cactus yang comei2.hehe hana suka cactus.

KUKUMALU said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ini hobi sedikit malas..haha:P

Tapi berbaloi..nk try jgk la..
Kat rumah byk nyamuk! grrrrr!

owh ye, comel ke?haha:D

puteri ain said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

kat uma ada wrna oren . tp kawan punya la. haha

ada mokhtar said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

boleh halau nyamuk ye. nak try jugak la. =)

Muslimah Optimis said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

yeke leh halau nyamuk ni..dulu umah MO ada sangat banyak pokok cactus.. mama bela.. lani dah xdak dah..huhu

Arpiiz said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

dulu ada lah tanam, tapi dah mati dah..huhu

L said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

waaaa.. tp dok asrama.. huhuu
sy syg awak?
http://lolz-l.blogspot.com/2011/08/kasih-sayang.html

A.I said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

aku teingin dapat kaktus dr org yang aku sayang.
tp ngak penah dapat sihh. grr.


waa, blog dah mcm blog SS dah. kuning bersih

♥CIK SHA♥ said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

kenapa banyak beno ko sebut hehe ni? nmpk sangat ko gembira teramat dapat bela pokok kaktus tu..kuikuikui..

tam said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

pokok kartus 2 hidup lagi ke?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...